Ne Oltsál! Blog Logo

Ébresztő!

Mindannyian egy csipkerózsika-álmot alszunk.

Aztán egyszer csak felébredünk – és rájövünk, hogy minden másképpen van, mint ahogy gondoltuk.

Az ébredés sokkoló, de szükségszerű. Az utolsó órában vagyunk és az ébereknek össze kell fogniuk, hogy felébresszék az alvókat. Ha ezen az oldalon jársz, az minimum azt jelenti, ébredezel.

Sokan nem akarják, hogy felébredj. A Globális Elit mindent megtesz azért, hogy mély, öntudatlan álomban tartson. Milliónyi lakája hűen szolgálja ebben úgy, hogy még nem is tudnak róla.

A feladat kemény, az út nehéz. De te döntesz, hogy az álmot választod vagy a valóságot. Tarts velem és én megmutatom, milyen mély a nyúl ürege.

És ha elegen felébrednek, akkor ki is mászhatunk belőle.

Légy aktív!

Elég a bambulásból! Kommentálj, kritizálj, mondj ellent vagy adj további infót! Csak a bárányok hallgatnak. Válj ki a nyájból, hallasd a hangodat! Rövidesen együtt kell cselekednünk. Mutasd meg, hogy bátor vagy, hogy aktívan elősegíted a változást. Itt az idő!

Ha akarsz, írj nekem: ebredj (kukac) freemail.hu

Most éppen erre kattogung:

Csatlakozz a Facebook Csoporthoz!


Ne Oltsál! Blog a Facebook-on:
http://www.facebook.com/neoltsal
Kattints a csatlakozáshoz!

Csatlakozz az IWIW Klubhoz!

Kövess minket az iwiw-en is!
Csatlakozz a
Ne Oltsál! Klubhoz!
Kattints!

Ti írtátok:

Friss topikok

A „biztonságos” oltás - további horror történetek

2009.10.30. 06:00 | leenaa | 7 komment | Megosztás és tárolás |

 A www.thebirdflupandemic.com-nak olvasói küldték az alábbi történeteket:

Ann:

A barátomnál ma Guillain-Barre Szindrómát diagnosztizáltak. Kedden kapta meg a H1N1 oltást. Péntek reggel arra ébredt, hogy a fél arca le van bénulva - mostanra már majdnem az egész arca béna. Ma éjjeltől transzfúziót – teljes vért és plazmát - fog kapni. Hamarosan a Barnes kórházba szállítják további részletes kivizsgálás céljából. Azoknak, akik nevetnek e furcsa és ismeretlen betegség súlyosságán: remélem, tájékozódtok és nem maradtok tudatlanok.


Carrie:

Egészségügyi dolgozó vagyok. Az élő vírusos vakcina volt az egyetlen, amit felajánlottak nekünk. Úgy döntöttem, hogy beadatom az oltást és „kísérleti nyúl” leszek, a kisgyermekem helyett. Kedden megkaptam az oltást orrspray formájában, szerdán torokfájással és bedugult orral ébredtem, csütörtökön lázas lettem, szörnyű köhögés, mellkasi vérbőség alakult ki, és hasogató fejfájásom volt, péntekre az összes tünetem rosszabbodott, és már nem kaptam levegőt! Pénteken megállapították, hogy H1N1 fertőzésem van és tüdőgyulladásom... Milyen jó, hogy megkaptam az oltást, nemde?


Martha:

Én is megkaptam az influenza elleni oltást, 2009. szeptember 16-án. Azóta nagyon ijesztő szövödmények alakultak ki és úgy tűnik, a tünetek rendszeresen változnak. Természetesen amikor megkaptam az oltást, egy tökéletesen egészséges 56 éves nő voltam, azóta viszont influenzaszerű és más furcsa tüneteim vannak. Felvettem a kapcsolatot azzal a közösségi centrummal, ahol az oltást kaptam és ők azt mondták, a szimptómáimat nem a vakcina okozza, mivel mások is ugyanazt az oltóanyagotot kapták, amit én, és náluk nem volt oltási reakció. Nekem magas lázam volt, és két hétig tartó szédülésem, ami miatt képtelen voltam járni. Aztán influenzás lettem, ami újabb 2 hétre ágynak döntött. Ha másnak is vannak ilyen tünetei, örülnék, ha írna egy emailt. Jelenleg fáj a lábfejem és a lábam, és ez napról napra rosszabbodik.


Svetlana:

Az egyik barátom, azt hiszem, 2001-ben kapta meg az influenza elleni oltást, és ezt követően különféle idegrendszeri problémák alakultak ki nála, például izomkontroll-vesztés az egész testében. Azóta ALS-t állapítottak meg nála (Amyotropiás Laterális Sclerosis). Nem tud beszélni, képtelen ellátni magát, nem tud nyelni, gyomorszondán keresztül táplálják. A felesége gondozza. Szörnyű, ami történt vele. Egész életében fitt és egészséges volt. Közülünk senki nem fogja beoltatni magát. Isten könyörülete megkímél tőle.


John:

1976-ban a nagymamám kapott egy influenza elleni oltást, amelynek következtében Guillain-Barre Szindrómás lett, és meghalt.


Eugenia:

Két gyermekem van, akik autizmusszerű rendellenességekben szenvednek, amelyet az oltásokban lévő higany és más mérgező anyagok váltottak ki. Sajnos, csak későn jöttem rá, hogy ilyenek voltak az oltóanyagban. Egyszerűen nevetséges dolog az oltásra kényszeríteni valakit, főleg ha valamilyen egészségi problémája van!


Christian:

1977-ben elrendelték nekem a sertésinfluenza-oltást. Megkaptam. Másnap (miután megkaptam), elrendelték, hogy NE oltassam be magam. A vádlimban izomgörcs alakult ki. Természetesen a katonai orvosok azt mondták, hogy a tünetek túl korán jelentek meg ahhoz, hogy az oltásnak lehessen őket tulajdonítani.
Éljen/Hát persze !!


Dolores:

Emlékszem arra, mikor a 70-es években a sertésinfluenza-oltásokat adták, az egyik 28 éves barátnőm tökéletesen egészséges volt és nem volt semmilyen ismert testi problémája, de amint megkapta a sertésinfluenza-oltást, kb. egy hónapon belül mellrákos lett és meg kellett operálni. Istennek hála, mi (a férjem és a gyerekeink) megijedtünk ettől az oltástól és imádkoztunk Isten segítségéért és védelméért. Igen, én nagyon félek ettől a szörnyű oltástól, mivel ez gyilkolja, nem pedig gyógyitja az embereket. Jézus könyörüljön meg rajtunk és mentsen meg minden, Isten teremtését romboló sötét erőtől.



Sandra:

Ismerek egy hölgyet, akinek a kisbabáját a második sorozat oltás után (4hónapos korában) több alkalommal sürgősen kórházba kellett vinni, mert leállt a légzése és bekékült. Sok évvel később a második kisbabájával ugyanez történt, miután beoltották. És az anyja még mindig nem jött rá az összefüggésre. Ez mutatja, mennyire agymosott lett a társadalmunk a modern orvoslás vallásának papjai miatt. Minden évben egyre gyengébb a lakosság, az autizmus ill. az autoimmun betegségek pedig riasztó mértékben törnek az egekbe.


Egy szülő:

2001 januárjában a 22 éves fiam megkapta az influenzaoltást. Egy héten belül kómában volt és teljesen le volt bénulva. Akut disszeminált encephalomyelitist (ADEM) diagnosztizáltak nála. 2,5 hónap intenzív osztály és egy újabb 4,5 hónap rehabilitáció után végre hazajöhetett. Ma már quadrögbizik és egy mozgáskorlátozottak számára tervezett házban él – és mindez az influenzaoltás egy igen ritka szövődménye miatt!
A sertésinfluenza-oltást követő szövődmények egyszerűen rémisztőek!


Jack:

A 70-es években (főiskolás éveim alatt) kiváló egészségi állapotban voltam, szuper állóképességgel. Megkaptam a sertésinfluenza-oltást. Néhány napon belül gyakorlatilag lebénult a lábam, karom, nyakam, és a mellizmaim is, miközben akkora fájdalmaim voltak, hogy alig tudtam megmozdulni. Ez több, mint egy hétig tartott. Ez volt a legszörnyűbb fájdalom, amit valaha átéltem életemben. (Beleértve azokat a késöbbi eseteket is, amikor nyakamtörésem, gerinctörésem volt, illetve amikor nyílt seb volt a karomban, amit 150 öltéssel varrtak össze.) Több, mint egy hónapig tartott, mire lassan helyrejöttem és újra működőképes lett a testem, de az idő nagy részében a fájdalmaim továbbra is megmaradtak.


Jill:

Az egyik barátnőm elvitte a fiát egy 2 évenkénti orvosi ellenőrzésre de nem engedte, hogy a gyerek megkapja az MMR oltást, mert aggódott a kockázatai miatt. Halogatta a dolgot, és a gyerek külön -külön kapta meg a három oltást. Az orvos ragaszkodott hozzá, hogy a fiú a szezonális influenza elleni oltást is megkapja, mert abban az évben ( azt hiszem, 2003-ban volt) az a hír járta, hogy komoly influenzajárvány lesz. Az anyja beleegyezett, bár semmilyen kutatást, informálódást nem végzett az oltással kapcsolatban. Aznap éjjel a gyerek belázasodott, hasmenése lett, és 3 hétig beteg volt, nem tudott járni és beszélni. 6 hónappal később már négykézláb mászott a ház körül egész nap, verte a fejét a falba és sírt. Alig tudott kinyögni egy ép mondatot, annyira tönkrement. Egy vizsgálat megállapította, hogy autizmusban szenved, amelyet a vakcina váltott ki. Mindezek után én soha nem fogom a gyerekeimnek beadatni az influenzaoltást!

És Te hogy döntesz???

Ha tudsz valami hasonló magyar történetet, kérlek, írd meg!

biztonságos lájkolás

Címkék: oltás influenza sertésinfluenza h1n1 szezonális újinfluenza thebirdflupandemic.com

A bejegyzés trackback címe:

https://neoltsal.blog.hu/api/trackback/id/tr271485508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szergei 2009.11.15. 17:20:24

Már elnézést, de ezek nem magyar történetek. Csak a nevekre kell nézni. :)

A másik pedig, könyörgöm, látja valaki a dátumokat egyáltalán, vagy az ébredezés az vakságot is jelent? 1970! Könyörgöm! Mit gondoltok ti, emberek, előkapják a több mint harmincéves oltásokat!?

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.16. 14:17:12

@szergei: Senki nem mondta, ohgy magyar történetek. De lehetne sorolni több magyar esetet is - én fáradt vagyok gyüjteni ezeket.

Felsoroltunk kismillió bizonyítékot ezen a weblapon a járvány mesterséges voltáról, az oltás káros hatásairól. Inenntől kezdve mindenki eldöntheti önállóan, hogy mit gondol.

A MAGAS 2009.11.19. 13:48:34

Na ennyi eszetek van látjátok...,ez a tudatlanság meg mindenféle szóbeszéd komolyan vétele!!!!
én is beadattam a h1n1 elleni védőoltást és semmi bajom nem származott belőle!!!!
majd amikor ténylegesen beköszönt a járvány és rengetegen közületek elkapjátok akkor majd rohantok oltásért vagy rohannátok...............

A MAGAS 2009.11.19. 13:54:55

Meg különben is nem tünt fel eddig senkinek, hogy a médiában mindig mindenki összevissza beszél!!!!!!!!!!!!! Valaki teljesen mindeggy kicsoda és mivel kapcsolatban az egyik nap mond valamit másnap meg totál az ellenkezőjét mondja ő vagy más!!!!!!!!!!!
szóval vicces hogy az emberek ijen szinten alul vannak informálva azaz alig van háttér információjuk illetve utána sem néznek és pánikot keltenek illetve rémhíreket terjesztenek!!!
és ez sajnos nem csak ebben a témában van így!!!!!!!!!!!!!
Szégyen...................pfffffffffffffffffffffff

mareX 2009.11.19. 22:02:59

WHO bejelenti, "az ukran mintak londoni vizsgalata alapjan, h a betegseg mutalodott."

thebirdflupandemic.com/archives/who-confirms-that-the-h1n1-swine-flu-has-mutated-in-ukraine-but-that-we-should-not-worry

Es hiaba mutalodott, hiaba nem teszteltek az oltoanyagot, ez meg a mutalodott betegsegre is jo. "Mindenki menjen es oltassa be magat" javasolja a WHO.

En nem vok orvos de:
Ha valami mutalodott, meg kombinalodott vmi "D225G" -el akkor hogy lehet h erre is jo az eredeti oltas? Miert kell ezt ennyire eroltetni?
Minden egyes hirben, mar onmagaban is ellentmondasok vannak!
SzerinteM
kinek az erdeke? Kerdezd mindig ezt! Sokra juthatsz ezzel az egy kerdessel is az eletben...
Ghislaine Lanctot Az Egeszsegugyi Maffia c kivalo konyvet ajanlom minden ketkedonek.
(Ezvankiado-nal jelent meg) A holgy orvos volt. Klinikahalozatot uzemeltetett, s lassan kivilagosodott elotte mirol szol az egesz betegsegipar... aztan a konyv megjelenese utan bepereltek, s a konyv visszavonasat kertek. O azt mondta h cafoljak meg ami a konyvben all. Egy allitas sem lett megcafolva, s perben gyorsan el is vettek a diplomajat...

karma64 2009.11.20. 19:05:02

@A MAGAS:
Épp most mondtad, hogy a média hazudik, elhallgat, az emberek alulinformáltak. De a gond az, hogy a vészcsengőt sosem az alulinformáltak szokták megnyomni,. Én a helyedben annyira nem lennék boldog, hogy az 1. oltástól nincs bajom. Ajánlom figyelmedbe a lengyel eü miniszterről készült videót, és a www.theflucase.com lapot. Vajon mindenki csak pánikol pl.Ukrajnában, Lengyelorszában, Németországban, Ausztiában, Franciaországban, Svédországban, Görögországban?

Szily85 2009.11.28. 19:19:00

Hello

Nemrég voltam Dublinban (Írországban) és a buszmegállóban ki volt ragasztava nagy papíron, hogy ne adasd be az anyagot magadnak mert tele van higannyal és minden káros cuccal. Szerintem ha mindenki jobban vigyázna magára és pl. nem haspolóban járnának a csajok télen is, akkor talán nem fázna meg senki és nem kellene ilyen oltást adni. Mellesleg meg mindenki hisz ami akar, de ez csak reklámfogás, mint minden, valaki jót kaszál ebből is. Emberek NE dőljetek be mindennek, vigyázzatok magatokra inkább és a pénz meg költsd majd hasznos dologra.
Olyan hiszékenyek és befolyásolhatók vagytok, NYISSÁTOK MÁR KI A SZEMETEKET.
süti beállítások módosítása