Ne Oltsál! Blog Logo

Ébresztő!

Mindannyian egy csipkerózsika-álmot alszunk.

Aztán egyszer csak felébredünk – és rájövünk, hogy minden másképpen van, mint ahogy gondoltuk.

Az ébredés sokkoló, de szükségszerű. Az utolsó órában vagyunk és az ébereknek össze kell fogniuk, hogy felébresszék az alvókat. Ha ezen az oldalon jársz, az minimum azt jelenti, ébredezel.

Sokan nem akarják, hogy felébredj. A Globális Elit mindent megtesz azért, hogy mély, öntudatlan álomban tartson. Milliónyi lakája hűen szolgálja ebben úgy, hogy még nem is tudnak róla.

A feladat kemény, az út nehéz. De te döntesz, hogy az álmot választod vagy a valóságot. Tarts velem és én megmutatom, milyen mély a nyúl ürege.

És ha elegen felébrednek, akkor ki is mászhatunk belőle.

Légy aktív!

Elég a bambulásból! Kommentálj, kritizálj, mondj ellent vagy adj további infót! Csak a bárányok hallgatnak. Válj ki a nyájból, hallasd a hangodat! Rövidesen együtt kell cselekednünk. Mutasd meg, hogy bátor vagy, hogy aktívan elősegíted a változást. Itt az idő!

Ha akarsz, írj nekem: ebredj (kukac) freemail.hu

Most éppen erre kattogung:

Csatlakozz a Facebook Csoporthoz!


Ne Oltsál! Blog a Facebook-on:
http://www.facebook.com/neoltsal
Kattints a csatlakozáshoz!

Csatlakozz az IWIW Klubhoz!

Kövess minket az iwiw-en is!
Csatlakozz a
Ne Oltsál! Klubhoz!
Kattints!

Ti írtátok:

Friss topikok

VIDEÓ: Ha egy vírust hibáztatsz, akkor magát az élet nyelvét hibáztatod! – Dr. Zach Bush interjú – 1. rész

2020.09.18. 23:27 | Ébredj Fel | Szólj hozzá! | Megosztás és tárolás |

Fordulóponthoz érkeztünk, kedves Követőink: íme az 1. része annak a 6 részes videó-sorozatnak, mely teljesen a feje tetejére állítja a világot... de ezúttal jó értelemben. Összefoglalva: nem kell félnünk. A vírustól legalábbis biztosan nem.

Dr. Zach Bush munkásságával csak mostanában ismerkedtem meg, de azonnal példaképemmé vált. Nem csak elképesztő tudással rendelkezik, de rendkívül mély érzései vannak és valamiféle komplex spiritualitáson át látja – és mutatja meg nekünk – a világot. Nem titkolja el, hogy mennyire nagy a baj, de megmutatja azt is, hogy hogyan gondolkodjunk s hogy mit csináljunk másképp, hogy elkerüljük az emberi faj kihalását. 

Kövess minket biztonságos csatornán! 
Telegram
     Viber

Sok ilyen emberre lenne szükség – ezt szokták mondani, de én másképp látom: szerintem meg sok olyan emberre van szükség, aki rászánja az időt és energiát, hogy felülírja gondolkodását és viselkedését. Olyanra, mint Te is vagy, aki itt vagy és olvasol minket és másokat, aki keresi a mostani hamis járvány miértjeit és tenni is hajlandó ellene!

Oszd meg e sorozat videóit minél több helyen! Hadd értse meg mindenki, hogy másképp vannak a dolgok, mint ahogy elmondták nekünk – így sokkal kevesebb lesz a félelem az emberekben.

De addig is: jó szórakozást! Mert Zach és Del BigTree beszélgetése nem unalmas szakmai, hanem izgalmas és felemelő. Enjoy!

A sorozat részei a blogon:

A sorozat részei a blogon:
1. rész | 2. rész | 3. rész | 4. rész | 5. rész

LBRY verzió

Csak a videók LBRY-n: 
1. rész | 2. rész | 3. rész | 4. rész | 5. rész

D.Tube verzió

Csak a videók D.Tube-on:
1. rész | 2. rész | 3. rész

Szöveges változat:

Del Bigtree: A következő vendégem annyira fontos... Már volt lehetőségem interjút készíteni Zach Bush-al, több előadását is láttam és álltunk már közösen is színpadon. Zach egy híres, több szakvizsgával rendelkező belgyógyász, hormontan szakértő, végstádiumú betegek gondozója. Tanítása kihangsúlyozza, hogy el kell szakadnunk a kémiai alapú mezőgazdaságtól és orvoslástól. Folyamatos munkája utat mutat a fogyasztóknak, a gazdáknak és a mamutvállalatoknak, hogy együtt dolgozzanak egy egészséges jövőért mind az emberek, mind a Föld számára. Ha törődsz az egészségeddel, gyermekeid egészségével, nagyszüleid egészségével és a jövő generációival... Ha szíveden viseled a Föld sorsát, ha tudni szeretnéd, hogy mi folyik itt... akkor remélem, hogy rászánod az időt és figyelsz ezen interjú minden pillanatára... mert hiszem, hogy ez az a beszélgetés, mely elvezet minket abba a jövőbe, mely fényt visz oda, ahol eddig sötétség volt... Mint az az erőteljes és érzelmes kijelentés attól a nővértől, akit az előbb azt mondta: Megoldások, megoldások vannak előttünk! Hiszek abban, hogy egy nagyszerű világ vár ránk... és remélem hogy élvezni fogod ezt az elképesztő interjút Zach Bush-val!

Hey Zach! Szeretetném megköszönni hogy itt vagy és ránk áldozod napod egy részét. Mindketten szerettünk volna személyesen találkozni de kiderült, hogy ha Hawai-ra mennék, 14 napig karanténba kellene vonulnom és...

Zach: Biztos nagyon utálnád...

Del Bigtree: Dehogy, imádnék fogoly lenni Hawai-on... szörnyű lenne! De keményen dolgozom a műsoron és tudod, folytatnom kell a munkát, melyet csinálunk... természetesen megvizsgáltuk a lehetőségeket és mivel te nem tudsz egyenesen Texas-ba repülni, hanem érintened kellene Kaliforniát vagy Washingtont és így te is karanténbe kerülnél kb. 14 napra... így hát úgy döntöttünk, hogy online beszélgetünk. Szeretném megköszönni Neked, hogy időt szakítottál ránk! Tudod, az egyik legnézettebb interjú amit valaha is készítettem a High Wire-n (Del Bigtree televíziós csatornája) az a beszélgetésünk volt, ami a bélflóráról és a kapcsolódásainkról a baktériumokhoz és vírusokhoz a Földön. Szóval igazán akartam ezt az interjút... De azon nézőinknek, akik nem ismerik a munkádat... Tudod... te vagy az a személy, aki – úgy tűnik – érti az óceánokat... a szénbányákat... a hoszpisz ellátást... (haldokló betegek gondozása) Segítenél megérteni, hogy e különböző ágak... érted, amik beágyazódtak a hátteredbe... Hogyan definiálnád a szakértelmedet?

Zach: Épp most bukkantam rá egy remek szakkifejezésre a permakultúráról szóló írásokban, ez pedig „a természet tökéletes vargabetűi” és azt hiszem, karrierem legjobban ezzel írható le: a tökéletes vargabetű... A karrierem sokat kanyargott!

Amikor először felfedeztem az egyetemi oktatási rendszert, eldöntöttem, hogy mérnök leszek. És aztán a drámában – melyet egyedül egy 18 éves fiatal tud megteremteni – darabokra tört a szívem egy párkapcsolat miatt... A legelső barátnőm volt... Annyira össze voltam törve, hogy halasztanom kelett egy évet a főiskoláról. Rögtön e döntés után felhívott a nagynéném és meghívott a Fülöp-szigetekre, hogy ott dolgozzak ott egy szülészeten... Soha életemben nem foglalkoztam orvoslással... Az ehhez legközelebb álló dolog talán egy mexikói árvaház tetőépítése volt, és ehhez hasonló dolgok... ...tehát már láttam egészségügyi létesítményeket ez előtt is... Megérkeztem hát a Fülöp-szigetekre és két héten belül a nőt, aki a 14. napos teszteket csinálta, egy családi tragédia visszasodorta Kanadába... És engem, a 19 éves kölyköt helyeztek a pozíciójába, hogy a 14 napos újszülöttek szűrését végezzem... És ez volt az a pont, amikor ráéreztem az élet csodájára és elköteleződtem az emberi biológiához vezető út mellett.

Miután 6 hónapon át figyeltem, ahogy a gyermekek megérkeztek e Földre, képtelenségnek éreztem, hogy visszamenjek mérnöknek tanulni és arra gondoltam hogy inkább lennék sebészasszisztens vagy valami hasonló, és ahogy haladtam ebben az irányban, valaki azt mondta, hogy „Figyelj, Zach, csak egy évvel több és orvos is lehetsz és akkor sokkal több lehetőséged lesz!” Nos, aki ezt mondta, hogy ez csak egy extra év lesz, annak fogalma sem volt, miről beszél... 17 évvel később fejeztem be végre orvosi tanulmányaimat... mivel elvégeztem pár kapcsolódó szakképzést is... Szóval a Colorado Egyetem orvosi képzése után, ami egy rendkívüli utazás volt, imádtam az orvosi képzést, az iskolát – életemben először... Az első élményem, ahogy belemerültem az anatómiába és ez teljesen elkápráztatott... Hirtelen tudtam, úgy éreztem, hogy képtelen vagyok elfelejteni bármit is... Egyszerre mindennek értelme lett, hiszen leláttam egészen a rost szövetekig és ez... tökéletes! Mikor 4 hónapon át boncolsz egy emberi testet és azt képzeled, hogy megtanultál minden vénát, minden artériát, megismerted a nyirokrendszert, az összes ideget abban a testben... És az utosó dolog a sorban – érdekes módon – a kéz... mert ahogy boncolod a kezet, ez egy mindenen túláradó érzelmi tapasztalás, amire egyáltalán nem számítasz, mert épp leszedted az arcról a bőrt... ...és azt gondolod, hogy ez volt a legintenzívebb dolog, amit valaha is tettél, de valamiért... az emberi kézbe annyi emberség van kódolva... és ez egyszerűen lenyűgöző... Szóval az orvosi pályám, azt hiszem, egy 82 éves hölgy kezéhez vezethető vissza, amit felboncoltam... És ez a kéz olyan volt, mint az emberi bölcsesség egy régészeti lelete... ...e kéz ráncai és a többi jellemzője... És ez arra inspirált, hogy mély kérdéseket tegyek fel és nagyon kíváncsivá tett, hogy mit is jelent embernek lenni... Mit is jelent, beburkolva lenni e szövetek valóságába...

Ezért elkezdtem belgyógyászattal foglalkozni... És azt hittem, hogy ettől fogom megérteni az emberi létezés teljes mátrixját. Ez az a képzés, mely az alapja minden szakágnak, a kardiológiának, urológiának , az összes különféle szakágnak. És ezen út végén a belgyógyászat rezidens vezetője lettem a virginiai egyetemen és egy éven át tanítottam belgyógyászatot és ráébredtem, hogy épp csak a megértés legfelső rétegét érintem, hogy hogyan is történnek a dolgok a biológiában. Sokat tanultam a betegségekről, de nem értettem, miért történik az élet? Annak ideján hallottam a belső elválasztású mirigyek rendszeréről és ez ott lapult az agyam hátsó részében, hogy talán ez a titok, az emberi test titkos nyelve, talán ezek a hormonok kordinálnak 70 trillió sejtet! És ennek az utazásnak a végén a rákkutatásban találtam magam, kemoterápiás fejlesztésekben, és akkor ébredtem rá, hogy soha nem volt még olyan rákos eset a történelemben, amelyet a kemoterápia hiánya okozott! És ráébredtem, hogy zsákutcába kerültem és hogy ez sosem fog elvezetni a probléma gyökeréhez.

Ezek után a hoszpisz és pallatív ellátásba kerültem, remélve, hogy talán így nem fogok ártani és betarthatom a hippokratészi eskümet... és tanulhatok életről és halálról... És ez egy csodálatos zárszava lett azon tapasztalataimnak, melyek a fülöp-szigeteki újszülöttekkel kezdődtek és a hoszpiszban egyértelműen egy második születés történik...

És ez az élmény hozott ki végül a végstádiumban lévő betegek gondozásából, mert kezdtem ráébredni, hogy többet akarok tudni az életről és ehhez a táplálkozást kell tanulmányoznom. Alapítottam hát egy táplálkozási központot 10 évvel ezelőtt és elindítottam a mikroflórát kutató saját biotechnológiai laboratóriumomat 8 éve, mert felismertem, hogy nem az endokrin rendszer az ember biológiai nyelve és koordinációs rendszere... Hanem a mikroflóra, azok a baktériumok és gombák, amikkel együtt élünk! Ez az élet kommunikációs hálózata és ez volt az én izgalmas utazásom az elmúlt 8 évben, ahogy belemerüljek magába a bélflóra életébe.

Del Bigtree: Azért is akartam veled találkozni, mivel útjaink itt és ott már kereszteződtek egyes előadásainkon. De te nem olyan valakinek tűnsz, aki más szekerét tolja.Neked egyedi perspektívád van és azt remélem, hogy te valahogy a saját nézőpontodat tudod adni a COVID-19-ről. Tudom, hogy elfoglalt vagy, így nem hiszem, hogy láttad volna az adásaimat, és én sem tudom hogy te mit mondtál erről nyilvánosan, így én most csak nyitott maradnék, mert már megfigyeltem hogy oly módon rakod össze a gondolataidat, hogy azok jól rezonálnak... Mi a meglátásod a COVID-19-ről és erről a tapasztalatról, amit mi mind megélünk együtt globálisan?

Zach: Hogy erre alapos választ adhassak, kissé hátra kell lépnem a jelen szituációtól. A vírus keresztül fog menni a populláción és akárcsak az összes többi koronavírus, amit láttunk és amelyek széles körben eredményeztek halálozást, és eltűntek 2 éven belül. Az első a SARS volt és nem volt oltás, nem volt semmi, egyszerűen nyájimmunitást fejlesztettünk ki vagy valamilyen módon eltűntek azok a biológiai organizmusok, melyek előállították e vírust. Így történt 2002-ben, a vírus eltűnt, ez volt 2003-ban, akkor is eltűnt... MERS járvány volt 2012-2013-ban, az is eltűnt... Nem volt védőoltás, ezek a dolgok végigsöpörtek a környezetünkön és mi új történeteket kreálunk néhányukról... SARS, MERS, COVID, de ha visszatekintesz 1976-ra, amikor a vírusos tünetek terén hatalmas kiugrás volt és elkezdtük megfigyelni, ahogy a vírusok fajok között ugrálnak, ahogy igazán furcsa dolgokat kezdenek csinálni genomikailag... 12800 újonnan felfedezett vírusunk volt akkoriban és ezek csak azok, amiket addig feljegyeztünk és kategorizáltunk. És valószínűleg ennek a százszorosa, tízezerszerese vagy akár a tízmilliószorosa létezik, amelyet még nem ismertünk meg. Az atmoszférában, a talajban és a vízben lévő genomikai információk mennyisége messze túlmutat a szuperszámítógépeink elemzői kapacitásán és amikor valaki egyszer csak előáll és azt mondja: Itt egy új vírus!!! Az első gondolatom az, hogy honnan a pokolból gondolja, hogy ez valóban új? Milyen adatok támasztják ezt alá? Rögzítetted a bolygó vírus-genomját már ezelőtt? És a válasz, hogy ez teljes képtelenség! 10^31 (hatvány) vírus van a levegőben ugyanennyi a vízben és 10^30 vírus van a talajban. Vagyis körül vagyunk véve, konkrétan elnyeljük, belélegezzük, a bőrünkön, a fülünkön, az orrunkon, a rendszereinken át... A genomikus információk felszívó gépei vagyunk eredetünk óta, sőt jóval eredetünk előtt is amikor a genomikus milliőben úszkáltunk.

Szóval nagyon óvatosnak kell lennünk, hogy azt mondhassuk, BÁRMI ÚJ is van a nap alatt, mert valószínűtlen, hogy a Föld ne látta volna ezt már valamikor ezelőtt. Már túl van 6 nagy kihalási hullámon, mi éppen a 6. közepén vagyunk... Voltak már katalisztikus események ezen a bolygón, kontinensek emelkedtek és süllyedtek el, voltak rendkívüli klímaváltozások... Az egész bolygót jég borította egy időben, és aztán a jég felszívódott és megemelkedett az óceánok vízszintje és voltak jelentős vulkanikus események is, melyek befedték az eget kénvegyületekkel és mérgező savakkal... Ez a Föld egyenesen kataklizmikus események történelme! Jelenleg az emberi faj jelenti a kataklizmát a bolygón, és tisztában kell lennünk ezzel a szerepünkkel PONT MOST, mint pusztító erők vagyunk a bolygón és a biológiát az alapjaibab manipuláljuk... És igazán nem csodálkozhatunk, amikor összeomolni látjuk a saját egészségünket... Ez a tudományosan leginkább megjósolható dolog, amit te is megtehetsz...

A mi csoportunk igazán kicsi, én egyéni-vállalkozó tudós vagyok... Saját magam finanszírozom kis laboratóriumomat, azért tevékenykedünk, mert ez érdekes és érted, még ha a kihalásba is menetelünk bele az emberiség maradékával... Tegyük ezt nyitott szemmel, ünnepelve a szépséget amiben létezünk. Az élet elképesztően csodálatos, és én beleérteném ebbe a vírusokat is, mint ennek a szépségnek egy különleges esetét...

Létezik egy genomikus nyelv ezen a planétán amit vírusoknak neveztünk el és amit – úgy gondolom, hibásan – a mikroflóra részének gondoltunk és így ellenségünkké tettük őket. Kreáltunk egy történetet, ami kiátkozza a genomikus nyelvet... az élet nyelvét... A történet, melyet újra kell írnunk, az az, hogy az élet őrülten csodálatos és alkalmazkodó és mindig regeneráló és mindig a következő megoldást keresi. És a megoldás keresése és az alkalmazkodás módja a vírusokon át vezet. Így csináljuk. Az élet mindig is így csinálta.

Ha egy vírust hibáztatsz, akkor magát az élet nyelvét hibáztatod!

zach-bush---del-bigtree-interview-01-spritesmall.jpg

biztonságos lájkolás

Címkék: vírus járvány covid-19 Dr. Zach Bush Del BigTree HighWire SARS MERS

A bejegyzés trackback címe:

https://neoltsal.blog.hu/api/trackback/id/tr8416205682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása