Ne Oltsál! Blog Logo

Ébresztő!

Mindannyian egy csipkerózsika-álmot alszunk.

Aztán egyszer csak felébredünk – és rájövünk, hogy minden másképpen van, mint ahogy gondoltuk.

Az ébredés sokkoló, de szükségszerű. Az utolsó órában vagyunk és az ébereknek össze kell fogniuk, hogy felébresszék az alvókat. Ha ezen az oldalon jársz, az minimum azt jelenti, ébredezel.

Sokan nem akarják, hogy felébredj. A Globális Elit mindent megtesz azért, hogy mély, öntudatlan álomban tartson. Milliónyi lakája hűen szolgálja ebben úgy, hogy még nem is tudnak róla.

A feladat kemény, az út nehéz. De te döntesz, hogy az álmot választod vagy a valóságot. Tarts velem és én megmutatom, milyen mély a nyúl ürege.

És ha elegen felébrednek, akkor ki is mászhatunk belőle.

Légy aktív!

Elég a bambulásból! Kommentálj, kritizálj, mondj ellent vagy adj további infót! Csak a bárányok hallgatnak. Válj ki a nyájból, hallasd a hangodat! Rövidesen együtt kell cselekednünk. Mutasd meg, hogy bátor vagy, hogy aktívan elősegíted a változást. Itt az idő!

Ha akarsz, írj nekem: ebredj (kukac) freemail.hu

Most éppen erre kattogung:

Csatlakozz a Facebook Csoporthoz!


Ne Oltsál! Blog a Facebook-on:
http://www.facebook.com/neoltsal
Kattints a csatlakozáshoz!

Csatlakozz az IWIW Klubhoz!

Kövess minket az iwiw-en is!
Csatlakozz a
Ne Oltsál! Klubhoz!
Kattints!

Ti írtátok:

Friss topikok

BREAKING: Interjú Jane Bürgermeister-rel - VIDEO!

2009.10.28. 22:37 | Ébredj Fel | 88 komment | Megosztás és tárolás |

Jelen videót kötelező megnéznie mindenkinek, aki kicsit is aggódik a saját, szerettei és az emberiség jövőjéért. Nem mondom, hogy felhőtlen szórakozás. De megígértük, hogy ezen a weblapon az IGAZSÁG-ot mutatjuk meg Neked, még akkor is, ha ez sokkoló vagy kellemetlen. Egyedül a teljes igazság tudása menthet meg attól, hogy meg legyél vezetve, vagy hogy valakik átverjenek, vagy – hogy stílszerű legyek – hogy be legyél oltva.

Büszkék vagyunk arra, hogy a teljes igazság egy kicsiny, ámde kritikusan fontos szeletét most átnyújthatjuk Neked. Használd legjobb tudásod szerint.

1. rész

2. rész

3. rész

Kapcsolódó anyagok:

Német nyelvű feljelentés * Angol nyelvű feljelentés és további anyagok

biztonságos lájkolás

Címkék: oltás madárinfluenza sertésinfluenza baxter újinfluenza bürgermeister

A bejegyzés trackback címe:

https://neoltsal.blog.hu/api/trackback/id/tr891482195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.16. 19:34:14

Gina0116: Ez itt nem egy reklám blog, kérlek fejezd be a termékeid reklámozását.

Gina0116 2009.11.16. 23:58:51

Ez az oldal azért jött létre,hogy az embereket felvilágosítsák az oltóanyag veszélyességéről! Az embereknek így kell valami amivel megtudják erősíteni a szervezetüket!Én ezért raktam be az oldal linkjét! De akkor ezek szerint nem lehet segíteni az embereken?

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.17. 00:06:06

Ha írsz egy cikket az ezüstkolloidról, illetve a megelőzés és védekezés eszközeiről, akkor szívesen felrakom. De ne hidd, hogy más nem tudja beírni a google-be hogy ezüst-kolloid. Amit csinálsz, az egyszerű spam, ami nem tartozik az oldal profiljába. Kérlek, tartsd ezt tiszteletben.

Halálkufár 2009.11.17. 14:21:17

Előre szólok én már jó ideje foglalkozok az új világrendel, a globális háttérhatalommal és számomra ez már nem kérdés, mindenkinek akinek tudok, szólok erről. Érdeklődve néztem végig, de azt kell, hogy mondjam ez az interjú semmiről nem szólt. Megkérdezték tőlem, azok,akiknek nem volt ideje, hogy akkor most eszerint miért is ne adassuk be és egyszerűen képtelen voltam megmagyarázni nekik, mire is akar figyelmeztetni Bürgermeister. Ugye azt mondja gyilkos oltás, de nem mondja el miért.
Az oltásban van a vírus? - De miért lenne, hiszen felrobbantották a vonaton, elterjesztették, akkor miért lenne veszélyes? Miért kellene erőszakkal beadni? Ha a föld lakosságát leakarnák tizedelni, ahoz elég lenne a vírus. Ha nem az oltásban van akkor miért ne adassuk be?
A vírust elterjeszthették de ez csak a gyógyszer kartel biznisze, ebből én azt gondolom ez a nő:
1 - Hírnevet akar magának, 2, vagy egy konkurens gyógyszervállalat embere, akinek gyengítenie kell a most megerősödő vetélytársat, mert most azért gondoljunk bele, 60 percen át nem mondta el minek alapján pereli be az amerikai elnököket, a gyógyszergyártót stb, nem mondta el, mit tud az oltóanyagról. Az egy dolog, hogy elterjesztették, de csak ebben vonhatók felelősségre, már ha sikerül, de az oltóanyag pont, hogy félelemkeltő kampány, az elterjesztett vírus stb terméke, ezekkel alapozták meg. Ez egy üzlet de az oltóanyag veszélyességét csak említi, nem mondja el miért ne "oltsál" szóval körbe beszélte a semmit, csak a lényeget hagyta ki, nem tudom ez az oldal készítőjének miért nem esett le. Mi van az oltóanyagban? Manipuláló nanorobot? Nem lenne az kicsit költséges a globális elitnek? Megmondom mi a lényeg: Azt gondolták egy vírus jó üzlet és a hadiipar előtt is van bevételét nézve, békéidőben ez a termék. Elszabadítottak egy vírust, amire meg volt az ellenszer. A világ lakosságának, csóró, rosszul táplált, alacsony sorban élő, gyerek, öreg, beteg stb kihal, azok akiket a normál influenza is elvisz, aztán felfújták a média gépezettel, az oltó anyag meg jó üzlet + mérve van az emberek birka szintje, hányan mennek egyből beadni stb. Az igaz, hogy nem tudjuk mit adunk be, nem tudjuk a következményeit, de épp ez a lényeg, nem tudjuk mi az, vagyis azt se állíthatjuk, hogy gyilkos oltás, márpedig a nő azt mondta. Azt mondta 60 percen át, hogy tiltakozzunk, gátoljuk meg az oltóanyag beszerzését stb, de nem mondta el mi van benne amiért ne adjuk be, és inkább válasszuk a vírust, a biztos halált. Én kételkedtem az oltóanyagba de már jó pár családtag beadta és semmi bajuk egy hónapja. Szóval jó lenne ha valaki megválaszolná, mert itt akár emberéletekről is lehet szó, hogy valaki nem adja be aztán meg belehal a vírusba. Ez egy szemét üzlet volt, de az oltóanyag ettől még oltóanyag, inkább az a veszélye, hogy nincs kellően letesztelve. Szóval egyszerűen egy ellenkampánynak látszott az interjú, amit egy konkurens vállalat nyomat egy filmbeillő magányos újságíró csaj harcával a mammut gyógyszer kartel ellen. Nem mondott semmi lényegeset, pedig vártam.

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.17. 15:20:25

@Halálkufár: Van némi definícióbeli zavar, hadd oszlassam el.

1. Ez egy interjú. A konkrét adatokat a feljelentés tartalmazza. Be van linkelve mind az angol nyelvű, mind a német nyelvű feljelentés. Ovasgass.

2. A tömeges védőoltás hatására új, ellenálló vírustörzsek fejlődhetnek ki.

3. Az oltásban lévő egyéb anyagok hosszútávú egészségkárosodást okozhatnak - lásd a kapcsolódó tanulmányok pl. a Thimoresal- lal ill. a squalene-kel, valamint az aluminium összetevővel.

4. Mivel az originál H1N1 vírus még a normál szezonális vírusnál is kevésbé veszélyes, ezért jól látod, az egész egy felfújt cirkusz – de egy olyan cirkusz, ami milliárdokba kerül. Ezt a pénzt világszerte az államok fizetik ki - közvetve pediog te, vagyis az adófizetők. Akkor, amikor a magyar egészségügy iszonyat pénzhiányban szenved, elképesztő mértékű pazarlásról van szó. Ez sem zavar?

5. Jane Bürgermeistert azzal vádolni, hogy hírnevet akar magának – nos, ez elég komoly rövidlátásról tesz tanubizonyságot. Kicsit informálódj a témában és ne fogadd örömmel, hogy megtévesztenek, lehúznak és beoltanak – persze csak ha fontosak neked olyan fogalmak, mint az igazság, a szabadság, a korrektség, az egészség. Ellenkező esetben ftekintsd hozzászólásomat tárgytalannak.

Artim7777 2009.11.17. 15:28:56

A fenti videó 3 része EGYBEN "beégetett" magyar felirattal:

docler.hu/video/125351

Halálkufár 2009.11.17. 16:22:58

@Ébredj Fel:
Az oltást hónapok óta adják és semmi nem fejlődött ki a hatására, se itt se máshol a világon ahol sokkal rosszabb körülmények között élnek a rizikó rétegek. A fejlődhetnek egy feltételezés, nincs mögötte kutatási eredmény és ha van akkor részletesen tisztáznia kellett volna mik azok, mikor végezte el, hol végezett el vírussal való kutatást, milyen idő alatt derítette ki, hogy az oltóanyag hosszú távon káros, itt azért nem arról beszélünk, hogy 1+1 az 2. Ehez szakértelem kell, orvosok, felszerelés, kísérletek, pénz és idő.
Az összes influenza elleni védőoltás okozhat tartós egészségkárosodást, rengeteg esetről hallani egyszerű influenza elleni oltás után bénulás, vakság, vesezavarok stb. Ez nem elég érv. Az oltóanyag mióta van? 2 hónapja? Azóta kiderítette mindezt az állítólagos ellenszélben?
Ellenálló vírustörzsek az oltás nélkül is folyamatosan kifejlődnek, ugyanis az ő evolúciójuk szerint az tud túlélni, aki kijátsza az emberi immunrendszert és be tud olvadni a gazdatest sejtjeibe. A lényeg, hogy mindig egy "erősebb" és "új" vírus törzs fog megjelenni, sosem egy gyenge és régi. Az már van, arról már tudunk. Az oltóanyag lényege, hogy a szervezet felismerje a vírust, anélkül, hogy az veszélyt jelentene rá, ha az oltóanyagban káros anyagok lennének a lassan nyolcvan éves, egy vesével élő nagymamám nem sétált volna túl messze a rendelőtől, de egy hónapja semmi baja.
Angolul és németül ilyen szinten nem értek, ezért megvárom a magyarnyelvű verziót ha lesz és arról nem is alkottam véleményt, kizárólag az interjún éreztem, hogy a lényeget nem mondja a képünkbe.
Oltást soha nem kaptam influenzára, ezt se kaptam még meg és nyitott voltam a bevezetőben említett kellemetlen, sokkoló igazságra. Azon közösségek, melyek túlszaporodnak, sokszor vírusok által pusztulnak el, ezt a dinoszauruszokkal kapcsolatban is feltételezték, egyszerűen nem tud minden egyed megfelelő szinten élni és most vegyük az embert, ma rengeteg ember nem, hogy vitamint nem vesz magához, inni se tud és fingja sincs a kézmosásról. Ezek miatt a vírusok erősödnek, mutálódnak, az ő szintjükön is evolúciós változások történnek és egyre erősebb fajok jönnek létre.
Ettől függetlenül úgy vélem a vírus és forgatókönyvszerű médiapánik hadjárat egy üzlet része, aminek következménye egy olyan oltóanyag, melyet nem teszteltek különösebben, akár a rákkeltő ételszinezékeket. Adjuk el gyorsan még rettegnek és kész. De gyilkos oltásnak nem nevezném, mert eddig egy ember sem halt bele az oltásba, vagy tudsz ilyen esetről? Mutass egy olyan embert aki belehalt.
Tegyük fel holnap meghal x és y, az oltás miatt, akkor z miért nem halt meg? Ha x,y meghalt akkor boncolják fel, az állításhoz bizonyíték kell és számomra érthetetlen, hogy a feljelentés nem lett lefordítva magyarra. Ez mondom életekbe kerülhet, vagyis nem játék, egy ilyen kijelentéshez kell bizonyíték, amiről 60 percig nem beszélt. Azért mert aluminium van benne még nem kell a háttérhatalom, a mindent uraló elit maffia , az új világrend mesterkedésére gondolni. Nézd meg bármelyik bevásárló központot, vagy nézd meg a műanyag palackos bort, most mutatták ki, hogy rákkeltő vegyszer van benne, de ezt egy híradóba beletudták büfögni.
60 percig semmit nem mondott az oltóanyagról, és nekem mindegy milyen feljelentés van az oldalon, ez azért egyrészt az interjút készítő óriási hibája és maga Bürgermeister is hibás, mert Ádámig Éváig visszament csak a lényeget nem mondta. Milyen bizonyítékai vannak arra, hogy a vonaton robbantottak? Hogy a fertőzött hús a Baxter birtokában van? Ezeket miből állt volna elmondani? Azt mondta azért van ez az interjú, hogy a világ megtudja, de mit? Nem mondott semmit, ami meggyőzött volna? Vagy azt hiszed minden idelátogató vagy a választ kereső átlag proli tud hivatalos feljelentéseket olvasgatni?
HOL VANNAK A BIZONYÍTÉKOK? Ja és, hogy még él, az pontosan azt jelenti ,hogy semmit se tud.

Halálkufár 2009.11.17. 16:41:04

Meg még azt is mondta, hogy erőszakkal beadatja majd egy erre szakosodott rendőri erő. De mit? Azt a vírust ami állítólag kinyírja az emberiséget? Miért jó ez bárkinek? Ezek belőlünk élnek? Mi vagyunk azok akik gyakorlatilag 22xer megvesszük ugyanazt és nyeljük a benzint? Melyik hülye gazda vágná le a saját lovait, hogy helyettük húzza a szekeret?
Szerintem ez a nő csak a konkurens cég kreálmánya, akik nem szeretnék ha a rivális megerősödne. Amikor a fotopolimerizációs fényrekötő fehér kompozit tömést behozták a köztudatba, elterjedt, hogy aza amalgám rákkeltő, csak,hogy kicsinálják a konkurenst, pedig nem az és sokkal tovább is tart, jobban zár, csak éppen nem fehér. Ez üzlet, az emberekben való rettegést kihasználták, kihasználta a konkurens cég a földön egyre erősödő globális elittől való rettegést és gyengítette a hirtelen előnyhöz jutó vetélytársát. Ez egy klasszikus pszichológiai csapda, mármint az interjú, annyira hisszük ugyanis, hogy a globális elit kiakar csinálni minket, hogy a legfontosabb hiánya (ez a lényeg) nélkül is elhisszük amit állít. Ha állít valak vmit, azt bizonyítania kell, vagy valaki ezt a videót visszanézve úgyérzi, hogy meggyőzték a tények a saját félelme helyett?

haláltfélő 2009.11.17. 17:37:31

Kedves Halálkufár!
Ha úgy gondolod hogy ez a történet kevesebb mint aminek látszik, tévedsz.
Miért hiszed hogy egy marék pénzről szól a sztori?
Ha egy társadalom irányítható, befolyásolható, ennél több nem kell.
Itt az a lényeg hogy a "hatalmasok" rád kényszerítsék bármilyen akaratukat.
Ez csak egy teszt!!!
Ha ki akarod vonni magad egy fogyasztó társadalom elvárásai alól, ŐK akár biológiai támadással a helyes útra terelnek, vagy nem kellesz és elpusztítanak.
Hatalom gyakorlás mindenek felett.

Halálkufár 2009.11.17. 18:45:29

Teszt? Persze, hogy az ember fél a haláltól és beoltatja magát bármi szarral csak ne betegedjen meg. Ez nem mér semmit. Azt ,hogy mekkora suttyó ez a társadalom, lemérhetik a tv nézettségéből, az iskolai átlagból, a bűnözők számából, a teszkó és hasonlók bevételéből stb stb. A társadalmak már rég irányítható egyvelegek, melyekben csak egy kevés kis réteg harcol a nemzeti öntudatért, vallásért, szabadságért stb, ez a nemzet-nép kérdés, de ez már jó ideje így megy.
A H1N1 tesztként is szolgálhat de lássuk be, jó üzlet. Nem látom eddig annak következményét, hogy majd pont ilyen trükkel akarnák kiírtani az emberiséget, arra ott vannak a valóban pusztító vírusok. Ha akarnák egy hónap alatt leírthatnák a fél lakosságot, olyan vírusok vannak, aztán hirtelen előkerülne az ellenszer és jöhetne a nagy újra kezdés, a világrend módszerével.
A befecskendezett nanorobotok, melyek a már közrettegésé tett beültetett chip b terveként is felfogható, érthetőbb válasz lett volna, de tudtommal ilyet se találtak az oltóanyagban, semmi manipulatív cuccot, ami egyébként roppant költséges is lenne. Nekik van eszük és látják, hogy a növekvő népesség nagyobb tömböket kíván, már lassan az USA és az EU egyként se veheti fel a versenyt Indiával és Kínával.

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.17. 20:19:10

@Halálkufár: Kedves (?) Halálkufár (?),

örülök, hogy ilyen „objektíven” állsz hozzá a hatalomban ülő egyénekhez. Nekünk itt rengeteg kutatásunk fekszik abban, hogy feltárjuk a járvánnyal és a hozzá kapcsolódó oltással kapcsolatos visszásságokat. Végig kellene olvasnod a többi bejegyzést is – lehet, hoggy akkor nem foglalnál ilyen határozottan állást.

Nem hiszem, hogy minket kellene kérdőre vonni azért, mert megpróbáljuk a nyilvánosságra került adatokból kitalálni, mi történik. Nyilván lehetséges, hogy bizonyos dolgokban tévedünk. Lehetséges, hogy nincs mikrocsip az oltásban. Még. Lehetséges, hogy ez az oltás sem károsabb, mint a többi. Nem tudjuk, mert az ilyen kutatások nagyon sokba kerülnek és azok, akiknek dolga lenne elvégezni ezeket a kutatásokat, nem teszik meg. Akik meg megteszik helyettük, azok sorra olyan eredményeket kapnak, melyek az oltás hatástalanságát és károsságát igazolják. De őket a hatalom ignorálja. Akkor most ki a hibás ebben?

Te konkurrens céget emlegetsz, holott az öszes oltóanyag cég egyazon tőröl fakad, képviselőik bent ülnek a WHO-ban és ők döntik el, hogy milyen oltóanyag kerüljön forgalomba. Amagyar oltóanyag gyártójának, az OMNINVEST-nek a tulajdoni háttere meg pont ismeretlen, hiszen egy off-shore cég., lenyomozhatatlan háttérrel. Itt nem arról van szó, hogy a BAXTER oltóanyaga rossz vagy sem – itt magáról az oltóanyagról van szó.

A BAXTER 72 kg vegyifegyvert gyártott le és akart oltóanyagként elterjeszteni - állítólag véletlenül. És akkor te azt mondod, hogy nem kell gyanakvónak lennünk az oltóanyaggal kapcsolatban? Honnan tudod pl. hogy az első széria mondjuk okés és valamikor elkezdenek fertőzött oltóanyagot gyártani? Ki ellenőrzi ezt és mennyire megbízható az illető szerv? Mindezek olyan kérdések, melyek jelenleg is megválaszolatlanok további kérdésekkel egyetemben.

És felhívom a figyelmedet, hogy ha egyetlen egy ember is hal meg az oltástól, az is szükségtelen. De nem egyről van szó. Folyamatosan vannak hírek ezzel kapcsolatban - pont a következő post erről fog szólni.

Az az ellenállás, ami az oltással kapcsolatban a társadalomban ébred, része egy olyan globális folyamatnak, melyben az emberiség ráébred, hogy hány helyen vezették meg és verték át a legcsúnyább módon. És jelenleg éppen megtanul NEM-et mondani.

Nem kívánlak meggyőzni semmiről sem téged, sem másokat. Ez a blog azért jött létre, hogy olyan információkkal szolgáljon az embereknek, amit a tömegmédia nem közöl. Olyan embereknek például, akmilyen Te is vagy, akik nem beszélnek jól idegen nyelveket. Nekik szerkesztjük, lefordítjuk a weben található anyagokat.

Nem kötelező ezeket igazságnak elfogadni, sőt. A felébredés pont arról szól, hogy az emberek egyre kevesebb dolgot hisznek el, ehelyett utánanéznek és ellenőrzik az információkat, amit kapnak. Te is megteheted ezt - mindig felsoroljuk a forrásainkat, amelyiknek egy része magyar. Kérlek, hogy ha tőlünk bizonyítékokat követelsz, akkor magaddal szemben se támassz kisebb követelményeket - mutasd be az információkat, amik a te álláspontodat igazolják. Mert addig csak értelmetlen szófecsérlés, amit csinálsz.

Neked ott vannak a bizonyítékok belinkelve. Sorry hogy te nem tudsz velük mit kezdeni. De attól félek, még ha tudnál is, akkor se kezdenél. És ez természetes dolog. Nagyon sok ember dugja a fejét a homokba és azt mondja: „Á ez nem lehetséges, miért is tennének ilyet...” Visszakérdeznék: a náci koncentrációs táboroknak mi értelme volt? A kommunista terror vajon hogyan indokolható? A kínában folyó terror vajon hol humánus? Ezek miatt a XX. században több mint 150 millió ember halt meg. Nyugodtan mondhatom, a saját kormányaik ölték meg őket.

Ha nagyon akarsz, akkor te bízhatsz a kormányban, az államaparátusban, a WHO-ban vagy az ENSZ-ben – megértem. Ez a könnyű út, a tagadás útja. Sokkal nehezebb szembenézni azzal, hogy az emberek érték nélküli adatként szerepelnek az Elit forgatókönyveiben, konverziós szorzókkal, beárazva. Sokkal nehezebb elhinni, hogy minden, amit eddig gondoltál a világról, hamis. Sokkal nehezebb átlátni, hogy egy háború kellős közepén vagyunk, mely az elit hatalmi törekvéseiért zajlik és a saját választott kormányunk és vezetőink viselnek hadat ellenünk. Mert ez a helyzet.

Gondold ezt át és a jövőben ennek megfelelően reagálj. Ha nem sikerül, akkor egyszerűen ne olvass minket. Majd az emberek eldöntik, elég relevánsak vagyunk-e ahhoz, hogy bizalmat szavazzanak írásainknak.

A másik lehetőség, hogy fizetett bértollnok vagy, ebben az esetben úgyis folytatod majd a „bizonyítékokkal teli” írásaidat. Éppen ezért ez az utolsó válaszom Neked, egészen addig, amíg nem érvekkel vitázol, amig csak értelmetlenül vagdalkozol, még a blog többi részét sem olvasva el.

Ennyi.

mareX 2009.11.18. 00:11:44

forditasra ajanlom:
1) www.infowars.com/a-tale-of-two-stories-the-european-biowar-outbreak-and-the-censoring-of-it-by-the-mainstream-news-media/

Nagyszeruen irja le a teljes ukran sztorit... felteszi a kerdeseket... kerdez kerdez, adatot kozol.

en 2 eve foglalkozom az uggyel.
Ami most folyik mindedn kepzeletemet felulmulja.
Barcsak ne lenne igaz!
Sajnos monden erzekem azt sugja IGAZ.
"terdre, imara!" Celekvesre fel!

2) www.youtube.com/watch?v=9flwGUWazMg

Allison Jones, author of Tracking Vaccinations, talks about viral vaccines and why the nasal spray swine flu vaccine is so dangerous! She explains why mercury is used to make the viral vaccine...

Halálkufár 2009.11.18. 00:45:11

Most abba kár belemenni, ki kezdett el előbb foglalkozni a globális elittel, de hidd el már rég összeállt a kép. Felvetettem, hogy hol vannak a bizonyítékok, erre te azt írtad, hol vannak az enyéim? Ez a vita a játszótéren megállja a helyét de itt egy vírus elleni védőoltásról van szó, amelyet ha nem kapnak meg emberek, akkor meghallhatnak. A baj nem veled van, mert a te fajtád messze a tömegek előtt jár, akik sosem fogják ezt átlátni, a te hibád az, hogy logikailag nem vizsgálod meg az egész állítást. Én feltettem pár kérdést, amikre tudom, hogy nem fogsz válaszolni, 1, mert nem tudod a választ, 2 mert még idő kell hozzá. Én nem vagyok senkinek a bértollnoka és azért néztem meg ezt az oldalt mert már kva rég érdekel a téma és olyan kérdésekben mint a WTC lerombolása, az összes kérdésre megkaptam a választ. Akik a WTC esetében a másik oldalon vannak, akik bevették, hogy terroristák voltak, ugyanazt a gondolkozási hibát hajtják végre mint ti. Ti olyanok vagytok mint Daniken, aki az elején remekül ismerte fel a paleoasztronautika nyomait, de a végén már a légyfingban is ufokat látott. Szóval ti nem futtattok végig egy kérdéssort az agyatokban, mert annyira megértettétek a globális elit lényegét, hogy van okotok félni tőle, ez a félelem az ami a stresszhez hasonlóan beszűkíti a látást, szimbolikusan a gondolkodást. Ennek tipikus példája David Icke, aki már földönkívüli börtönőr tudatosságról, sátánista családokról stb ír, pedig az igazság felszabadít könyve ezektől eltekintve remek dolgokat is tartalmaz. Szóval jó tanácsként annyit láss át, hogy én azért jöttem ide mert érdekel, de nem kaptam meg a választ, persze az oldal tartalmaz egy két érdekességet, de Bürgermeister nem győzött meg, vagyis az interjú nem adott választ. Sőt te sem adtál választ. Ez kb mint Roswellben, mindenki látott valamit, de egyik beszámoló se egyezik. A lényeg hiányzik.
Idézet tőled:
"A BAXTER 72 kg vegyifegyvert gyártott le és akart oltóanyagként elterjeszteni - állítólag véletlenül. És akkor te azt mondod, hogy nem kell gyanakvónak lennünk az oltóanyaggal kapcsolatban? Honnan tudod pl. hogy az első széria mondjuk okés és valamikor elkezdenek fertőzött oltóanyagot gyártani? Ki ellenőrzi ezt és mennyire megbízható az illető szerv?"
-tegyük fel igaz, hogy legyártotta a 72kg vegyifegyvert, de miért kell ezt oltóanyagba adni?
Hiszen ugye robbantottak is a vonaton, amire megjegyzem ismét van bizonyíték, hiszen ezek olyan bénák, hogy bárki rájöhet a tervükre, ez kb olyan lenne mint egy útjelző tábla az 51-es körzet felé. Vegyük végig: gyilkos vírust akarnak beadni az embereknek. Miért? Hogy kihaljanak? Akkor ki gürizik majd nekik? Azért akarják megfertőzni az embert,hogy oltóanyagot adjanak nekik pénzért? Vagyis üzlet? Akkor megvetetnek veled egy vírust ami oltóanyagnak van álcázva, aztán megbetegszel halálos korral és aztán ismét eladnak neked egy ellenszert, ami már nem vírus? Ennek nincs semmi értelme.
Az első széria okés, akkor miért gyártanak fertőző másodikat? Vagyis már van egy H1N1 amiről tudunk, ez fertőz jelenleg, de az első széria normál ellenszer rá, aztán elkezdenek beadni egy vírust, (ami 72kg húsban most is rohad valahol) de miért nem adták be elsőre? Ha beadják másodszorra akkor megint az a kérdés: Miért akarnak kicsinálni? Uralni akarnak, világkormányba olvasztani, a vírus okozta pánik meg még soha nem volt ok arra, hogy a társadalmakat világkormányba és világbank alá, közös valuta használatra kényszerítse. Arra nem tudunk átálni, hogy más hajtsa a kocsikat, nem, hogy egy világkormányra.
Ez viszont most mellékes.
Szóval rossz irányba mész ha azt hiszed ellene vagyok annak, hogy a globális elit és minden rohadékságát az emberek tudtára adjuk, sőt egyik élharcosa vagyok és rengeteg hitetlenkedő pofával találtam szembe magam, amikor erről beszéltem. Azt írtad a felébredés az, hogy utána járunk, ellenőrizzük az adatokat stb, vagyis nem fogadunk el valamit kérdések nélkül, nem hisszük el, én most pont ezt teszem. Nem hiszem el Bürgermeisternek amíg nem győz meg, és nem azért nem vagyok nyitott rá, mert alapból elzárkózok ettől. Itt is volt egy írás Irak és Afganisztán megszállásának valódi okáról, a társadalom és az elit közötti levezénylésről, hogyan kreálnak egy problémát stb amire válasz kell, és nem mondom, hogy a vírus kérdés nem lehet ennek a része, csak annyit, hogy sokkolónak, kellemetlennek, IGAZSÁGNAK és kötelezőnek nevezni az interjút elhamarkodott.
Itt a kérdés fontosságára is felhívtam a figyelmet: Azt mondja ne oltassuk be magunk, de egyszerűen nem válaszolta meg miért. A te válaszod egyik részletének elemzésével is erre utaltam. Amellett, hogy megvetjük a WHO-t, azért gondolkozzunk csak el: az országhatárokat ma nem zárhatják le, a vírus pár nap alatt eljuthat Braziliától szibériáig. Milyen szervezet tudná a föld összes országába eljuttatni az ellenszert, ha nem a WHO? Én a globális elitet egészségügyi kérdésben ott vizsgálnám, hogy miként nehezítik a rákkutatást, hiszen ma már vannak olyan nanorobotok melyek a vérbejuttatva a daganatot manipulálják, irányítják. Az őssejttel eddig gyógyíthatatlannak hitt idegkárosodások hozhatóak helyre, de a fájdalomcsillapítok, gyógyszerek túl nagy biznisz, ezért pl a rákra nem igen lesz gyógyszer, sőt a rákkeltő ételeket sem szedik le a polcokról még egy ideig. A H1N1-el kapcsolatban nem tudom megérteni a hatalom érdekét, ez zavar. Azt írtad a társadalom végre megtanul nem-et mondani, de épp ezt kérdezem 1000szerre, mire mond nemet? Nekem nincsenek bizonyítékaim, csak kérdéseim és ezeket nem lehet kikerülni. A föld urai mindig szemétládák voltak akik kirabolták és elnyomták a hülyék, gyengék sokaságát, ez sosem lesz másként. A kérdést a szabadkőművességgel kellene kezdeni, amit az általad említett két ideológia tábor rendszerének kiötlője üldözött is rendesen. Ők látták mi ez a földalatti mozgalom. A koncentrációs táborokkal kapcsolatban azért még várjunk, mert ott is bűzlik pár kérdés.
A legnagyobb sértés az utolsó részletben van:
"addig, amíg nem érvekkel vitázol, amig csak értelmetlenül vagdalkozol" szóval ez önmagában katasztrófa, mert ti állítotok valamit, x oltóanyag veszélyes az emberre, gyilkos oltás, így mondta bürgermeister, erre én felteszek jó pár kérdést és erre sem te, sem ő nem tud választ adni.
Elmegyek az orvoshoz, megkérdezi miért ne adja be, kíváncsian figyel, várja a választ: erre én, nézek mint egy hülye. Nincs logika a felvetésben, hogy az oltóanyag veszélyes, ezt értsd már meg.
Ha megtennéd és leírnád egy összetett mondatban, akkor megköszönném, így kezdődik:
- Jane Bürgermeister és én azért próbáljuk az emberek sokaságát, több millió embert,akik kivannak téve egy vírusnak, rábeszélni arra, hogy ne adassák be a H1N1 oltást, gátolják meg a terjesztését, mert biztosan tudjuk, hogy az oltóanyag.....tartalmaz, az oltóanyag valójában.......ezért a szervezetre.....hatást gyakorolja, erre a bizonyíték......, Ezt egy globális elit terjeszti, mert az oltóanyaggal az a célja, hogy ....... mindezt ezért teszi.........
A hiányos részeket kellene pótolni. Semmi bajom az oldallal, sőt, csak nem áll össze sehogy se. Még annyit ha ezt a mondatot nem tudod kiegészíteni, akkor megérted végre, hogy nem ellenség vagyok, hanem érdekel a téma, ezért is írok kisregényt 0.45-kor.

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.18. 01:46:09

Nem tudom, úgy érzem, hogy elbeszélünk egymás mellett. Helyesebben Te nem érted, hogy egy mesterségesen elkészített vírusra adott oltásban nem igazán lehet megbízni, főleg, ha ugyanazok gyártják az ellenanyagot, akik a vírust kibocsájtották. De rövidesen írok egy összefoglaló post-ot az eddig történtekről és remélem, abban megleled a választ.

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.18. 11:58:59

@mareX: Valóban jó cikk, köszönjük a linket, majd megkérem Leenaa-t hogy fordítsa le.

Jó az Allison Jones- es videó is, még szerencse, hogy nálunk nincsen orrspray. De hozzá kell tenni,hogy az Elit jelenlegi célja az amerikai gazdaság és polgárság gazdasági erejének megtörése, így ott vetik be a „nehéztüzérséget...”

IC XC NI KA 2009.11.19. 01:05:04

Szeretettel köszöntök mindenkit!

Elismeréssel olvasom a bejegyzéseket, tiszteletreméltó munkát végeznek itt sokan.

Még nem jöttem rá arra, hogy ki itt a moderátor, vagy valami rangidős szerepet viselő. Eligazítást kérnék tőle egy, a bloggal kapcsolatos stratégiai alapkérdésemre. Magánlevélben várom a választ erre.

+!

eax_ 2009.11.20. 21:19:08

Baaaz, ennyi esszel meg eletben?

pera49 2009.11.21. 01:03:11

Véleményem szerint nem cél a tömeges halálozás. Csupán egy gyenge immunrendszerű betegségekre hajlamos embertömegre van szükség, akiknek minél nagyobb mennyiségben lehet értékesíteni a gyógyszeripar "nagyszerű" termékeit.
A gyógyszeripar egy dinamikusan fejlődő, hatalmas profitot biztosító üzletág.
Az emberek minden pénzüket hajlandóak odaadni az egészségükért.
Beteg társadalom=sok pénz.
Ez csupán egy jó üzlet a gyógyszeripar csúcsán állóknak.
Hogy veled mi van?
Kit érdekel.

Halálkufár 2009.11.21. 16:46:20

Decemberben tetőzik a vírus és még nem kaptuk meg a választ ;o

ven 2009.11.22. 15:10:59

...lassan kezdtem elgondolkodni rajta hogy tényleg lehet valami abban amit mond, és akkor ez a chip dolog..., hát egyből kivágta a biztosítékot..

jaés, az ezüst-kolloiddal mit akartok?

karma64 2009.11.22. 15:51:16

@Halálkufár:
És akkor mi van, ha tetőzik??? Tavaly meg azelőtt nem tetőzött a normál influenza, nem volt sok beteg, nem halt meg senki??? Akkor miért nem akartak oltani tömegesen? Azt hiszed, hogy az influenzaszerű betegségek mind az új vírustól vannak?
Miért mástól várod a megoldást? Ha 100-ból 10 ember mást mond, akkor biztos hogy a 90-nek van igaza? Ez nem olyan, mint a kockadobás, aminél ki lehet számítani mekkora a valószínűsége, hogy 6-os lesz. Dönteni senki nem fog helyetted. Olvasd el pl. a www4.dr-rath-foundation.org/pdf-files/complaint/hungarian-complaint.pdf lapot (magyar), a Hágai Nemz.Bírósághoz 2003-ban benyújtott anyagot (hogy mi köze van ennek a mához? Olvasd el, és megtudod, jó hosszú) , vagy a www.theflucase.com lapot (angol), vagy másokat, rengeteg információ van a neten.Igaz, ez még önmagában nem bizonyíték, de az sem bizonyíték, amit a média mond.

karma64 2009.11.22. 15:54:35

@ven:
Tudod egyáltalán mi az Ezüst Kolloid, és mire jó? Én sem tudtam sokáig. Utánajártam a neten. Gyógyszertárban ritkán van, de én ott vettem.

ven 2009.11.22. 16:06:08

@karma64: igen. Antibakteriális hatású, vízben oldott ezüstrészecskék.

Ha kicsit is képben vagy, akkor tudod, hogy az antibiotikumok kizárólag baktériumok ellen hatásosak, vírusok kezelésére nem jók, ugyanis az teljesen másféle organizmus.

karma64 2009.11.22. 19:14:01

@ven:
Így van.Az Ezüst Kolloid nemcsak a baktériumokat, hanem a vírusokat, gombákat is kiírtja. Külsőleg is használható, bőrbetegségeknél, pattanások, herpesz, ekcéma, gombásodás kezelésére. Belsőleg nagyon hatásos pl. megfázás, influenza, légzőszervi megbetegedések, tüdőgyulladás, cukorbetegség esetén.Kutatások szerint hatásos AIDS és rák ellen is. De ezt bezzeg nem reklámozzák sehol, nehogy valaki megtudja.

ven 2009.11.22. 20:06:15

Én nem tudok tudományosan bizonyított vírusölő hatásáról...

Gajatri 2009.11.23. 00:01:13

Ha ezt az oltást 100 vagy akár 40 évvel ezelőtt ajánlották volna, akkor a lakosság 99% sorban állna és semmi hisztéria nem lenne.
A szörnyű jel az, hogy ekkor a bizalmatlanság bennünk, ami nem alaptalan! És az a legnagyobb baj, hogy itt tartunk. Nem tudom, hogyan fogunk kimászni ebből, de ahol már senki nem bízik, senkiben, ahol mindenki összeesküvés elméletet, talál, vagy gyárt, valamint azt sokan el is hiszik, ott nagy gáz van!!! Isten óvjon minket! G.

a1978020 2009.11.23. 00:26:42

Ebbol szurd le azt hogy, azert akarjak oltani az embereket, hogy biztos immunisak legyenek, es meggatoljak az esetleges mutaciokat.

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.23. 00:30:32

@a1978020: Tárd elő a bizonyítékaidat és írj személyeskedés nélkül. Amíg szt nem teszed, addig ki leszel moderálva.

mareX 2009.11.23. 00:43:56

@Ébredj Fel:
haat...
postaimre.euroweb4you.eu/news.php?extend.204&honnan=Nemzeti_Hirhalo

Posta Imret gondolom nem kell bemutatnom.
Nekem osszeall a kep, ha innen nezem.
Nem kell, az allitolag Mo-n tartozkodo izraeli hadsereget se bevetni... az oltassal is lehet ritkitani... s meg csak nem is tiltakoznak...

OFF Kicsit mas: Pap Gaborek is tanulmanyoztak a Herbert Illig-ek altal leleplezett 300eves naptarhamisitast. A nemet kutatoknal ok tovabb mentek. H a 300 evvel lehetett krealni "alapot" az EU letrehozasara is, meg elvenni a folytonossagot a magyar szakralis kiralysagtol (Hisz e szerint a magyar kronikak a jok, s Attila es Istvan kozott tenyleg csak par evtized lett volna)

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.23. 00:49:07

Erről a „magyar kutatócsoportról” már én is kaptam e-mail-t, kár hogy semmiféle információ nincs róluk. Addig sajnos csak egy érdekes elmélet, minden bizonyíték nélkül.
A hamisításról szóló film megnézése éppen most szerepel a feladataim között ;)

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.23. 03:32:11

@mareX: Megnéztem, naggyon kemény. Már egy évezrede is globálisan megvezették az embereket.

A magam részéről nagyon örülök neki, hogy ebben a korban élek. Lehull a lepel, kiderül az igazság. És eljön az idő, amikor eggy világ áll fel és kórusban mondja majd: NE OLTSÁL!

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.23. 03:35:16

@Gajatri: Ne higyj el semmit, nézz utána mindennek!

ven 2009.11.23. 10:51:19

nah, bináris pár, meg biokémiai fegyver.. gratulálok.

irányítani is tudják majd a testünket ahogy Icke mondja? :D

Halálkufár 2009.11.23. 14:36:06

@Ébredj Fel: Ne feledd, hogy a te bizonyítékaidat se láttuk még és Bürgermeisterét sem. Miért nem tud az ember semmiben sem egy egészséges középúton maradni? Azok akiket felszólítottak a WTC-ben, hogy menjenek visszadolgozni és vissza is mentek, közben meg jött a következő gép, ők az egyik véglet, ők totál megbíztak a hatalomban, az utasításban. Ti pedig akik egy vírus ellen alkalmas oltóanyagot vegyifegyvernek mondotok, és tényleg minden bizonyíték nélkül, ti vagytok a másik véglet. Mindkét réteg a normalitástól távol áll. A Posta Imrés oldalon röviden ez állt: a zsidó érdekeltségü támaszponton legyártott vírust oltóanyagokba teszik, hogy ezzel az állam által költségesnek ítélt, könnyen kiiktatható egyéneket (öregek-betegek-gyerekek) elintézhessék és a felszabadult helyre bejöhessenek a holokauszt túlélők. Ne essék félreértés, pontosan tudom mekkora kamuktól bűzlik a holokauszt, de ez akkor is baromság. Bármikor elterjeszthetnének egy vegyifegyvert oltás nélkül, de mi az érdekük abban ha kinyírnak minket? Mennyi pénzzel esne vissza a termelésük? Minden a kezükben van! Te se mész ki és ölöd le az ólt, mikor belőlük élsz. Én még mindig nem értem mi a f. baj van az oltóanyaggal, amellett, hogy elismerem ez valakinek k.va nagy üzlet, de épp ez a lényeg, a pénzforrásuk mi vagyunk, igaz páran belehaltak, de ez nekik nem számít, tömeges halálozásra viszont nem volt még eddig példa, ezért vagy álljatok elő valami bizonyítékkal ti is vagy ne várjátok senkitől, hogy meglegyenek győzve. Múltkor leírtam egy kiegészítésre váró mondatot, miért nincs még kitöltve? Én még nem oltattam be magam és nem akarok elpatkolni mert hittem nektek, győzzetek már meg, hogy mi a f.ért veszélyes az oltóanyag.

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.23. 14:57:52

@Halálkufár: Erről szól az új post is (mellesleg a Ne Oltsál! vlog nagyrésze is), vagy nézd meg mareX linkjét a Hágai Bíróságra beérkezett feljelentésről a gyógysterkartell ellen.

Ezen felül mennyi bizonyítékot akarsz még?

ven 2009.11.23. 20:32:13

Én is hasonlóan gondolkodok mint Halálkufár.
Érdekelnének a konkrét okok. Itt van a hűtőmben a fluval p, miért ne oltassam be magam? Mi bajom lesz tőle?

(nézegettem már, de rohadjak meg, nem látok benne chipet... )

ven 2009.11.23. 21:06:15

Tehát nem tudod újból összefoglalni egy mondatban a lényeget.
Nincsenek rá konkrét, és bizonyított okok, csak ilyen interneten terjedő összeesküvéselméletek, különböző újságíróktól, futballkapusoktól meg hasonló hozzáértő emberektől...

ok, akkor értem.

henna71 2009.11.24. 11:06:01

Jó hír, hogy a múlt számtalan segítséget nyújt, akár a keleti orvoslás, TCM, akár az ayurvedikus szakirodalmat figyeljük vagy egyszerűen csak anyáink fokhagyma tinktúráját látjuk. Ma sorra visszavásároltatják azokat a dolgokat csodaszer csomagolásban, ami mindig is a mienk volt.
Figyeljétek a növények közül a cordyseps, ganoderma lucidium vagy akár a vironal, flavocel ,grepofit es chitosan növényi segítőinket az ezüst és arany kolloid mellett. Nagyon sok jó út van ma a bajban, csak keresni kell.Minél egyszerűbb, annál jobb!

mommy 2009.11.24. 14:58:46

Vem és Halálkufár! Elsősorban nektek írom e tapasztalatokat, amelyek egy bp-i belvárosi suli egy osztályából és egy ovi kiscsoportból származnak az oltással kapcsolatban. (nevekkel is alá tudom támasztani, konkrétan, precízen) A suliban 2 héttel ezelőtt kapták meg azok a gyerekek az oltást, akiknek a szülei engedélyezték. Azóta ezeknél a gyerkőcöknél magasabb lázzal és hosszabban tartó betegség jelentkezett, (mindnél) mint azok körében, akik nem kapták meg az oltást. Komoly 39 feletti lázak. Míg az utóbbi csoportból 5-6 gyermeknek volt rossz közérzete, hőemelkedéssel, köhögéssel kb 2-3 napon át. Az oviban pedig az egyik ismerős kislány is belázasodott (39,2) az oltást követő 3. napon és mire anyukája betelefonált az oviba, hogy ezt jelezze tegnap, közölték vele, hogy ne aggódjon,mert szinte minden gyerek megbetegedett, akit pénteken beoltottak. Paff.
Halálosnak nem mondanám a vakcinát, de az immunrendszert a tapasztalatok szerint masszívan "lefoglalja" egy időre, ami alatt egyéb fertőzéseket klasszul el lehet kapni. Márpedig napjainkban a bejelentett influenzaszerű megbetegedések csak kis százalékban tudhatók be a h1n1 vírusnak. Többségük inkább a szezonális. Attól viszont tutira kidőlnek a h1n1-re oltott gyerekek, ezt világosan látjuk. Szövődményről nem tudok beszámolni, hacsak nem azt a beoltott kislányt, akinek jobb oldali nyak-váll bénulása lett (oltott oldal) 4 napig, aztán szerencsére elmúlt a blokk. (ez egyedi eset volt a napokban) . Ha nem tudjátok eldönteni, hogy oltassatok-e vagy ne, akkor szerintem figyeljétek kicsit a környezeteteket, azokat ,akik már megkapták az oltást, Ők hogy vannak?!

Gréta108 2009.11.24. 16:44:20

Kedves mommy,hát a mi ovinkban is ez történt,az egész oviban,végűl 5 gyermek kapta meg a védőoltást,ebből 2 gyermekhez kellett 2 nap múlva ügyeletet hívni,magas láz,hasmenés,hányás tünetekkel.Érdekes,hogy sok gyerek beteg lett,de rajtuk kívűl senkinek nem volt ilyen súlyos tünete,és a többiek láztalanok voltak.Kibuktató jelenség.

Halálkufár 2009.11.25. 00:11:11

@mommy: ezért veszik ki kb 1 hét pihenőre a gyerekeket oltás után, mert lefoglalja a szervezetük. Sok ilyen lázas reakcióról és köhögőrohamról hallani, de ha a Bürgermeister azt mondta:gyilkos oltóanyag és tagadjuk meg a beadását, akkor úgy vélem mindenki számára vagy káros vagy nem káros. Én pl soha nem adattam be magamnak a szezonális influenza elleni oltást, mert volt régen egy eset, amikor lebénult, egy másik amikor megvakult az ember, akinek beadták.
Ébredj fel összegyűjtött eseteinek hitelességét nem cáfolom, de ő is írta jó lenne egy hivatalos boncolási procedura stb, de akár igazak is lehetnek, de ne feledjük, hogy millió szám adják be a földön és 100-200 eset ezekből lehet ilyen tragikus, a hozzáértőknek kellene erre választ adni, ugyanis nem egyforma az immunrendszerünk védekezőképessége, ki, hogy erősítette stb, van akit annyira óvtak mindig, hogy egy kis portól megfullad. Szóval ha az oltóanyag veszélyes lenne, akkor veszélyes lenne mindenkire. Azt aláírom a hosszútávú hatását nem ismerjük, de a rövidet igen, hiszen nagy átlagban nem haláloztak el az emberek, ilyen tragikus végkifejletek peddig eddig is kísérték a védőoltásokat ez tény, csak azelőtt nem figyeltünk rá. Továbbra is úgy érzem, a videó 2. megtekintése után, hogy a nő csak a lényeget nem mondta el, a választ: Pl bizonyítékom van rá, hogy hosszútávú idegméreg van benne vagy agyi kapacitás csökkentő akármi, szóval egy ilyen választ vártam 60. percen át.

mommy 2009.11.25. 10:48:38

@halálkufár: Értem. Ilyen bizonyítékom nekem sincs. Egy boncolási eredmény, ha készülne is ilyen, pedig csak a halál közvetlen okára tudna bizonyítékkal szolgálni. Az immunrendszer manipulálását nem tudja érdemben detektálni, lévén az egy igen komplex és nem is teljesen egzakt valami, emiatt egyénenként különböző is, nem mérhető, mint pl. a vércukorszint. Akkor mihez képest tudná bizonytani a boncolás, hogy sok apró csíra, szövetmaradék, enzim és egyéb vírus amit egy vakcia óhatatlanul is tartalmaz, milyen hatással volt annak az embernek az immunrendszerére? Amire utalsz, az tényleg már csak egy kokrét idegméreg-vegyület jelenlétét tudná bizonyítani.
Minden elismerésem Éredj fel szerkesztői munkájáért, nem kevés meló van mögötte (már csak fordítában is).
Nekem csak ezt a ministatisztikát sikerült összeraknom az elmúlt két hétben és már ez is felveti bennem a kérdést, hogy vajon van-e értelme ennek az oltásnak egyáltalán.

erősjellem 2009.11.25. 18:18:36

Halálkufár bocsáss meg de Te olyan hü..e vagy aki imádja a kirablóját, az apja annya gyilkosát, aki kezet csókol a betörőnek, aki önként odaadja a verítékkel megdolgozott házát az ország kirablóinak.
Persze az is lehet, hogy egy aljas provokatőr vagy, akit direkt első helyen tettek be a szerkesztők, hogy mindenki olvassa. De az is lehet, hogy Te egy ügynök vagy és most ott ülsz az elhárítás szobájában.
Mert, ha normális lennél, már csak ez a sok véletlen is kétséget ébresztene benned. Ne gyere a pénzzel, hogy ez csak egy sima lenyúlás, mert azt láthatod a TV-ben minden nap, sokkal egyszerűbben is kilopják. Ovsorcégeg, BKV, Tüzijáték, Páncélszekrény a kórházba, Vizitdíj, nem is sorolom mert innen a monitor elől megyek nyugdíjba. (amit már rég kivittek Braziliába gyémántbányakoncessziót finanszírozni)
Inkább kezd újra a 8 általánost.

erősjellem 2009.11.25. 19:31:58

VEM csak most olvaslak Téged. Te még gyengébb vagy min HALÁLMADÁR. Neked az ovodába kellene kezdeni, mert még szobatiszta sem vagy . Én nem is értem miért nem kötik értelmi képességhez a hozzászólást. A görög demokráciában is az ilyen ütődött, Tajgetoszérett plebejusoknak NEM VOLT SZAVAZATI JOGUK. Ezek örültek, ha megtalálták a szájukat evés közben.
Te nem érted? Ez az első kör!!! Majd a második, amikor hullanak az emberek, akkor lesz kötelező ás akkor már nem fogod látni a nanocsipet, mert nem mutatják, csak belédnyomják. De nézd meg a neten, hogy néz ki. 0,5-1 milliméter átmérőjű és 5 milliméter hosszú. Csak akkor már le fog fogni két kigyúrtagyú állat.
Üdvözlet

Halálkufár 2009.11.25. 21:03:50

@erősjellem: "Halálkufár bocsáss meg de Te olyan hü..e vagy aki imádja a kirablóját, az apja annya gyilkosát, aki kezet csókol a betörőnek, aki önként odaadja a verítékkel megdolgozott házát az ország kirablóinak."

-Megbocsátok mert fogalmad sincs miről beszélsz. Miért imádom? Mert nem dőlök be kérdések nélkül a gyógyszer lobbinak és veszem meg az oltást arra vírusra amit ők terjesztettek el, vagy azért mert nem fogadom el kérdés nélkül Bürgermeisternek az oltóanyag veszélyességét a legkisebb konkrét bizonyíték nélkül? Az előző hsz-ekben leírtam, hogy átlátom a globális elit szarkeverését, egyedül az oltóanyag, emberre való veszélyességének bizonyítékait hiányoltam, elismerve, hogy valószínűnek tartom a vírus üzleti célból való elterjesztését de azt is írtam: nem látok logikát abban, hogy az oltóanyaggal öljék le az embereket, amikor azt a vírus is megteszi mint látjuk, vagyis amikor valaki egy oltóanyag ellen kampányol úgy, hogy lényeges bizonyítékkal nem szolgál, akkor tedd fel mégegyszer a kérdést ki csókol be a gyilkosnak. Nem ébredj fel-t tartom gyilkosnak csak az emberek sorra halnak meg a vírustól is, erre azért illene figyelni.

"Persze az is lehet, hogy egy aljas provokatőr vagy, akit direkt első helyen tettek be a szerkesztők, hogy mindenki olvassa. De az is lehet, hogy Te egy ügynök vagy és most ott ülsz az elhárítás szobájában."

- Ez már egyébként az országunkat uraló elmebaj egyik legfőbb tünete:
Nem vagyok senkinek sem az alkalmazásában, ébredj feltől kérdeztem miért nem mondta el B,. az interjúban, mi a bizonyítéka. Állít valamit és nem mondja el miért ne adassuk be, akkor most ki a hülye, aki beéri válasz nélkül vagy az aki felteszi a kérdést? Csak az ilyen seggeknek mint te jelentett mindig gondot a kérdések feltevése, ezért gondolkozz el azon ki áll és minek a szolgálatába. Nem mindegy neked kinek dőlsz be kérdések nélkül?

"Mert, ha normális lennél, már csak ez a sok véletlen is kétséget ébresztene benned. "

- Véletlen nincs. Ok és következmény van. Ki kell deríteni miért haltak meg azok az emberek, addig pedig mindketten csak spekulálunk. Ami engem ebben megkülönböztet tőled az az, hogy logikailag is meg kell vizsgálni a dolgot: meghal vagy károsul 50 és sokat mondok kb 200 mire lefut az oltóanyag, a beoltott 50-100 millióból. Akkor most veszélyes bmeg vagy nem veszélyes? Bürgermeister azt mondta: gyilkos oltóanyag. Te láttál tömeges elhalálozást? Ha nem, akkor miért vallod azt, hogy veszélyes? Hogy működhetnek így agyak, hogy gondolhatod, hogy veszélyes? Az előzőnek is 40-fokos láza lett mert analizálta a szervezete a legyengített vírust, és túlélte? mommy gyereke miért nem halt meg ha veszélyes?

Az országot kirabolták, egy vesztes háború szintjén van a gazdaság, ezt senki sem vonja kétségbe. Azzal foglalkozz inkább, hogy tömegesen halnak e meg az oltóanyagtól a gyerekek, öregek stb, akiket bejósoltak, vagy sem.
Meg ez a második kör, erről is honnan a p-ből tud a nő, most tényleg. Ez az egész egy alapjában jogos rendszerátlátásra és félelemre épülő de teljesen eldegenerálódott paranoia amit ti műveltek, nanocsip, tudod bmeg mennyi pénz lenne azt legyártani 6 milliárd példányban? Használd már azt a retket a fejedben, aztán Tajgetoszozzál. Van rá bizonyíték, gyártja valaki, vagy összedobják majd öt perc alatt. Ha nincs rá akkor rettegj, mint más barom az ítélet napjától vagy a pokoltól.

ven 2009.11.25. 23:52:16

@erősjellem: Ezután a két hozzászólásod után egyértelműen látszik, hogy ki a hülye.

ven 2009.11.26. 00:05:56

@Ébredj Fel: A Verichicorposnál látható hogy az kb. egy rízsszem nagyságú, úgyhogy ilyen nem lehet a vakcinában.
A Hitachi kisebb, de az sem annyira hogy átférjen egy injekciós tűn. (Arról nem is beszélve hogy ezt a chipet amit belinkeltél dokumentumok azonosítására tervezték, nem emberi bőr alá.)

Igazából ez a chip-dolog annyira ostoba ötlet hogy szóra sem volna érdemes, de hát nem bírtam megállni hogy reagáljak, bocs. :)

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.26. 05:17:29

@ven: nos, mindkét megállapítás igaz, de:

gondold végig, állandóan a bemutatott rízsszem-nagyságú kapszulát mutató kép mozog az interneten már több mint 5 éve... azóta megállt a fejlődés?

A Hitachi saját fejlesztése jóval kisebb.... akkor az a csoport, mely gyakorlatilag végtelen anyagi eszközökkel van támogatva, hogy a méreteket csökkentse, vajon hol tarthat?

Véleményem szerint a Verichip Corp. egy kirakatcég, amelyet arra haszálnak, hogy indikálja és felfogja az ellene irányuló támadásokat és valahol a háttérben van egy olyan cég, akik ennél már jóval előrébb tartanak.

ven 2009.11.26. 10:11:42

@Ébredj Fel: feladom. :)
Olyan szinten hinni akarsz egy ilyen összeesküvés-elméletben, hogy nem tudlak semmivel sem meggyőzni... :)

erősjellem 2009.11.26. 11:19:47

Halálkufár ! Úgy látom nem tévedtem, Te még mindíg nem vagy elég szkeptikus. Nem akarlak én sértegetni, hisz nem is ismerlek, de ne befolyásold Te se mások véleményét rossz irányba. Csak azt ne hidd el, hogy neked, vagy bárkinek ez a mocskos globalizált vilák, vagy valaki is jót akar!

"egyedül az oltóanyag, emberre való veszélyességének bizonyítékait hiányoltam, elismerve, hogy valószínűnek tartom a vírus üzleti célból való elterjesztését de azt is írtam: nem látok logikát abban, hogy az oltóanyaggal öljék le az embereket, amikor azt a vírus is megteszi mint látjuk, "

Nem a vírussal ölnek. Majd a következmények fognak ölni. Ne becsüld le az ellenséget, nem hülye olyat csinálni, ami első körban kiderül mondjuk 1-2 hónap alatt. Majd hosszú évek múlva, mikor kezdi a rosszirányba stimulált immunrendszered pl. lebontani az idegrendszered beágyazását szolgáló zszírokat. Ez is kiderül a videoból csak figyelni KELL ! Ez az öbölszindróma kicsit leegyszerüsítve. Érdekes, a 2. világháboró borzalmai között nem alakult ki öbölszindróma ??? Nem, mert ezt kikisérletezték, Irakban kipróbálták, azóta tökéletesítették és átdolgozták a stratégiát, és most előbb elindítottak egy fedősztorit, ez a gazdasági válság, és ebben a zürzavarban indították a vírust. EZ A VALÓSÁG!! Köztudott, hogy a "Rócsild"-ok finanszírozták a náci haláltáborok biológiai kísérleteit. VAGY EZT SEM OLVASTAD ???

Azt sem vetted észre, hogy a vírus kívülről ne jól működik, mert az immunrendszer kis óvintézkedésekkel megbírkózik vele. A gyomorsavad meg egyszerűen megöli. Itt az a lényeg, hogy KÖZVETLEN A VÉRBE JUTTASSÁK BE, ÉS NEM A VÍRUS A FONTOS, HANEM A HATÁSFOKOZÓ ÉS A HIGANY, VAGY MI A FRÁSZ, MEG A TÖBBI ADALÉK EGYÜTTES HATÁSA. aMI CSAK ÉVEK ALATT fejti ki hatását. Mint a Csernobil. A keleti határon lakok. El se tudjátok képzelni, hogy szabolcs megyének milyen a rákos megbetegedett és elhalálozott statisztikája. Nem is fogod megtudni mert TITKOS!
Az sem tűnt fel, hogy hogy a túlnépesedés, a föld globális eltartóképessége, a környezetrombolás indokolja a népesség felérecsökkenését?? Újabban ijen tanulmányok láttak napvilágot Pl. Svájc.

"nanocsip, tudod bmeg mennyi pénz lenne azt legyártani 6 milliárd példányban? "

Van rá pénz, majd az oltásból befolyik. Mit gondolsz miért kellett OVSOR cég ? Miért kellet a gazdasági válság ? A válság kapcsén a lakosság elszenvedett már eddig is egy 15-20%-os értékvesztést. Te is!!! Gondolod ez a pénz nincs meg? MEG VAN!! Ez gigantikus pénz.
Most mennem kell majd írok

nyergfer 2009.11.26. 13:01:10

Egyszerűen elképesztő, amit itt hallottam, olvasta. ! De az még elképesztőbb, hogy nem lehet ezeket a hóhérokat leleplezni, megállítani !!!
És az tényleg igaz lehet, hogy az Ukránokat egyszerűen lepermetezték? !

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.26. 13:51:03

@ven: csak azt nem értem, mi okod vam ennyire bízni a hatalomban? Ha körbenézel, folyamatosan hazudnak. És miért? A pénzért. Kell példákat hoznom? Remélem nem. Akkor miért gondolod, hogy itt a hatalom értünk van???

Elmondom, mi a helyzet. Minden társadalomnak van egy életciklusa.Megalapulás, tündöklés, bukás. Mi most a 3. fázisba léptünk.Ezt hosszan lehet elemezni, hogy ki/mikor/hol/miért. A lényeg, hogy a társadalomi berendezkedés jelen fázisában önmaga ellen fordult.

A tanárok nem tanítanak, hanem butítanak.
Az orvosok nem gyógyítanak, hanem beteggé tesznek.
Az ügyvédek már rég nem az igazságot védik.
A választott vezetőink nem a választók érdekeit képviselik, hanem a sajátjaikét és szponzoraikét.

Minezek a folyamatok nem először történnek meg a történelem folyamán. a folyamatok oka a profitmaximalizálás és a kamat.

Az 1910-es években született egy tanulmány, mely a birodalmak bukásával foglalkozik: Günter Hannich német kutató készítette Bismarck kancellár megbízására (magyarul megtalálod Drábik János írásai között, „A kamatkapitalizmus és a szervezett pénzhatalom” címen). A régi nagy birodalmak bukását mind ez okozta. Most ugyanezt a folyamatot figyelhetjük meg, csak világméretekben. (Régen is világméretű volt, csak akkor a világ a birodalom területét jelentette: pl. a római birodalom az akkor ismert világ egész területén uralkodott.)

A bukás küsszöbön áll és ezek a folyamatok vezetnek minket a bukáshoz. Az elkerülésére egyetlen mód van: a felébredés. Végy részt benne: ez nem csak a saját, de az egész társadalom érdeke.

És kérlek, mielőtt válaszolsz erre, legalább Drábik írását olvasd el erről. A mek.oszk.hu -n egtalálod.

ven 2009.11.26. 15:00:43

@Ébredj Fel: megkerestem az írásokat, a hétvégén elolvasom őket.

karma64 2009.11.26. 15:19:51

@Halálkufár: Azért 50-100 millió beoltott embernél nem tartunk, az oltás utáni halálesetek száma viszont már most meghaladja a 200-at. Szerinted aki kitervelte ezt az egészet, az annyira hülye, hogy olyan oltást talál ki, amitől szinte mindenki meghal mondjuk 2 héten belül??? Ez úgyis kiderülne hamar, így a többiek már nem mennének oltani!! Csakhogy a cél az, hogy nagyon sokan be legyenek oltva!
Az oltás nyilván csak az első lépés. (csak nehogy azt kérd, hogy ezt most és itt bebizonyítsuk neked) Jane Bürgermeisters hülye lenne, ha minden bizonyítékról tételesen beszámolna, hisz akkor a vádlottak megtudnák, hol, milyen formában vannak a bizonyítékok, így nyilván mindent megtennének azok megvétózására, megsemmisítésére, tanúk likvidálására.
Meddig várod még a bizonyítékokat? A globális felmelegedésnél pl. évtizedekre volt szükség. De nekünk nem biztos, hogy van annyi időnk!! Bizonyítékot akarsz? Nézz utána te magad, kutass, olvass, beszélj emberekkel, vagy oltasd be magad, és várd ki, mi lesz veled 1-2 év múlva! Vagy mégsem mered kipróbálni? Ami a chipet illeti, az valóban elég durva, akár igaz az oltással kapcsolatban, akár nem, az biztos, hogy a tudomány van olyan fejlett, hogy ezt megvalósítsa.

Halálkufár 2009.11.26. 18:07:21

@karma64: arra már én is gondoltam, hogy nem akarja, hogy megtudja a globális elit, mi van a birtokában, de akkor én, mint átlag polgár mi alapján értsek vele egyet. Azt feltételezem, ez a szó azt jelenti elhiszem, ez azt jelenti bizonyíték nélkül elfogadom, akkor mi van Bürgermeister birtokában? Mondhatom, hogy semmi, mondhatom, hogy minden, egyikre sincs bizonyíték. A helyzet viszont azzal nehezebb, hogy itt egy gyilkos vítusról van szó, aminek van egy oltóanyaga. Lehet, hogy B.-nek igaza van és veszélyes de nem mondta el miért. Én már rég megtanultam, hogy érvek, tények és bizonyíték nélkül nem érdemes elfogadni semmit. Most nem mindegy, hogy a rendszernek fogadom el minden gondolkodás nélkül az oltóanyag szükségességét vagy B.-nek minden bizonyíték nélkül a veszélyességét? Ugyanaz az út. Én még mindig ott tartok, ez egy üzlet, valaki elszabadította, az oltóanyagot legyártja, az egyetlen baj ebben, hogy elmutálódhat és egyszer tényleg kihal az emberiség mint a 13. majomban. Nem tudják mivel szarakodnak, a vírus egyszer tényleg letarolhat mindent. Az oltóanyag veszélyességéről még mindig nem szolgált senki tényszerű, tudományosan igazolt bizonyítékkal.A feltételezések jó irányba de messzire vezetnek, az egyetlen megoldás mindenre a bizonyíték.

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.26. 19:12:54

@Halálkufár: hát ez már tényleg nem hiszem el, ott van majdnem 200 oldal feljelentés tényekkel és bizonyítékokkal és erre te közlöd hogy nincs semmilyen bizonyíték...

erősjellem 2009.11.26. 23:38:17

MINDENKINEK !
Örülök, hogy értelmes emberekkel csetelhetek. Bocs a kezdeti szemétkedésért, de szándékos provokáció volt. Minden embert szeretek aki gondolkodik, hajlandó tanulni, meghallgat másokat, képes változtatni az álláspontján, ha több infót hall stb. Itt most küldök nektek egy csomó adalékot, nézzétek, lássátok, olvassátok és ki fog tisztulni a kép.
Látni fogjátok a 0,4 mmilliméteres csipet. Nézzétek meg a Lengyel EÜ miniszter és miniszterelnök "tökös" nemzetszeretö magatartását, látjátok majd az USA koncentrációs táborait ami még lakatlan, 1 éve hozták létre őket és mot 1.000.000 ember befogadására képesek. Látjátok majd az 500.000 legyártott műanyg koporsót. És még mást.. De ha kéritek még küldök hasonló dolgokat rengeteget, pl. a vírus hatásmechanizmusát kutatóintézeti leírásban, vagy az öbolháborús szidróma képeit tanulmányait (sokizületi gyulladás, epilepszia,neurológiai elváltozások amik nem ölnek azonnal. de pokollá válik az élet.
Amerikában többszázezer műanyag koporsó van legyártva !!!!!! Vajon miért ? vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=39130476

www.hitachi.com/New/cnews/030902.html Ez egy fajta mikrocsip, de van másik !!!k
www.igeawagu.com/news/corruption/1199237261.html),
info.kopp-verlag.de/news/amerikanische-konzentrationslager-fertig-und-einsatzbereit.html
thebirdflupandemic.com/
thebirdflupandemic.com/archives/1000-per-day-fine-and-30-days-in-jail-for-refusing-theswine-

docler.hu/video/126028 A világ leigázása
docler.hu/video/125268

sites.google.com/site/tempoparttempo/h1n1-ewa-kovacz-a-lengyel-egeszseguegyi-miniszter eZ ám a tökös csaj !!!!!!!
www.youtube.com/watch?v=DMhc2mn84gQ De ilyen a lengyel miniszterelnök !!!!!!

docler.hu/video/126565?inviterId=null független járványügyi szakértő 3 perc (magyar feirattal)
neoltsal.blog.hu/2009/10/28/breaking_interju_jane_burgermeister_rel_video

www.youtube.com/watch?v=NO6Y1OOFKPk

Mit szóltok a mai hírekhez, hogy a cseh miniszterelnök bejelentett, hogy nem kérik a vakcinát, nem oltják az országot a kockázati prblémák miatt. A lengyelek csatlakoztak. CSAK MI VAGYUNk ILYEN HÜLYÉK ÉS ÖNGYILKOSOk !! Majd még írok

lesifotos_szh 2009.11.27. 09:18:36

Remek ez a blog, hogy lámpást nyújt a sötétben tapogatózók kezébe!

A tudomány mai állása szerint mindenki, ismétlem: MINDENKI meg fog halni azok közül, akik megkapják az oltást!!!

Ezt próbálják eltitkolni!

Úgy, mint az 1889-es gyógyszerkísérleteket. Akkor is járvány ellen próbáltak ki kísérleti gyógyszereket. 34 gyerek és 141 felnőtt kapta meg a szert Budapesten. MA MÁR EGYIKÜK SEM ÉL!!! Akik erről próbálnak beszélni azokat a hatalom elhallgattatja!

Akik oltást kaptak beszámoltak róla, hogy az injekció előtt megkérdezték a származásukat és csak ezután vették ki a dobozból az oltóanyagot!!! Lehet, ha mást mondanak a másik dobozból veszik ki, mert az asztalon két ugyanolyan feliratú doboz volt!!! De miért kell kettő? Valószínűleg a NEKIK megfelelő származású emberek csak sós vizet kapnak, a nem megfelelőek meg a H1N1 elleni "szérumot", amiben több vegyianyag is van!!!

A tegnap kórházban meghalt asszony ennek a blognak a hatására nem oltatta be magát a H1N1 ellen. Ő hősként ment el! Nem ült fel ennek az álnok tervnek! Este érte is gyújtsatok egy gyertyát! Ki kell tartani a végsőkig!

Akinek van egy kis szabadideje jelentse fel az alábbiakat:

WHO elnök és alelnök
Bajnai Gordon miniszterelnök
ENSZ főtitkár
Isaac Rabin
Vladimir Putyin
NATO főtitkár
Európai Parlament összes tagja
MLSZ elnök
PETA

Ezek mind az összeesküvés aktív részesei! Írjatok pár száz oldalt a gyilkos tevékenységükről. Ha nem tudjátok mit írjatok csak szóljatok, majd én mondom, mit kell írni!

Csak így menthetjük meg a Földet!!!

Magyar anyák! Szaporodjatok!

A Népszabadság, Magyar Nemzet, a Blikk, az RTL Klub és a Hír TV sem számolt be arról az esetről, amikor egy bajai óvodás kislány az oltást követő 12. napon álmában HÉBERÜL kezdett beszélni!!! AZ édesapja idegösszeomlást kapott!!! Most is kezelik!

Mi lesz még itt???

ven 2009.11.29. 14:35:50

@lesifotos_szh:

segítek... mindenki meg fog halni... ha beoltatja magát, ha nem...
ez a világ már csak ilyen...

ven 2009.11.29. 16:57:08

@lesifotos_szh: segítek, hogy megnyugodj... mindenki meg fog halni... ha beoltatja magát, ha nem...
ez a világ már csak ilyen...

ven 2009.11.29. 17:01:19

na, valami hiba áldozata lettem, bocsánat a kétszeri elküldésért.. :)

a2475870 2009.11.29. 19:17:45

Sziasztok,
Par kommentet elolvasva, szeretnek egy kulturalt hozzaszolast kozzetenni.

Nos az hogy en 1 honapja es ismerettsegi koromben kb 30 an megkaptak az oltast, es izuleti fajdalmon kivul komolyabb tunetek nem voltak, nem akarok senkit sem meggyozni az oltasrol.

Jelenleg az oltas nem kotelezo, nem ertem egyes emberek miert hiszik azt hogy ez kotelezo ? Mostmar a media sem foglalkozik vele, hogy oltass vagy ne oltass, ez mostmar mindenkinek egyeni dolga.

De tegyuk fel azt hogy ezek az osszeeskuves elmeletek IGAZAK ?
Rendben vizsgaljuk meg kozelebbrol :
1) Magyarorszag sajat maganak allitotta elo az oltoanyagot a mar 16 eve hasznalt technologiaval

Tegyuk fel elmeletnek azt hogy ez az oltoanyag mereg amivel mindenkit meg akarnak olni, foleg a magyarokat.

www.worldometers.info/

Aztmondja :
Szamoljunk csask egy kicsit, Magyarorszagon 10 millioan laknak (es mondjuk mindenkit beoltanak) :

(10 000 000/6,809,000,000)*100 = 0.1468644441180790131 kiirtottak a vilag lakossaganak megkozelitoleg 0.1 %-át huu de sok :)

Igazabol nem tudom kik a cikkekben szereplo oknyomozo riporterek vagy david icke akinek nevehez szamos hulyeseg tartozik source wikipedia, de hogy csask par elismert intezmenyt es orvost, infektologust, genetikust, virologust kiemeljek Magyarorszagrol :
MTI,Dr Berencsi Gyorgy virulogus (20 ev), Czeizel Endre orvosgenetikus ( 40 ev), Szlavik Istvan infektologus ( 20 ev ) ,
Dr. Kulcsár Andrea ( Fővárosi Szent László Kórház Gyermekgyógyászati Osztály )

Es meg sorolhatnam tovabb :)
Nem ertem hogy aki nem szakmabeli , az hogy meri kijelenteni a dolgokat, hogy o bizony jobban tudja mint a szakmabeli .

Nezzuk meg David Icket :
David Icke (* 1952 április 29 Leicester, Anglia) volt futballprofi, és Nagybritanniában népszerű sportriporter. Később a brit zöld párt szóvivője, most könyvíró és szónok.
Melyik orvosi egyetemen vegzett vajon, hogy ennyire ert az immunrendszer mukodesehez, ilyenkor azert megneznek egy orvossal valo vitajat, es 90% hogy alapveto orvosi kerdesekre azt se tudna hogy mi micsoda :)

Nos ha ti jobban elhiszitek azt hogy ez a vedooltal 2 es szamrendszer alapu (binaris) idegmereg, ami igazan nem tudom mit jelent, vagy hogy mikrochip van benne ami atveszi az iranyitast, vagy hogy szimplan megol meg mit tudom en milyen remhirek, akkor nem akarok senkit sem megserteni, de ha azt irom hogy egy TREX-et tartok kisallatkent itthon, akkor azt is higyjetek el :)

Udv
Tovabbi szep napot mindenkinek

a2475870 2009.11.29. 19:23:34

@Ébredj Fel:
Ha lenne tenyekkel alatamazhato bizonyiteka, mar a mediaban reg kicsapta volna a bizonyitekot, es a publikum szamara ezek a bizonyitekok mar reg kozze lennenek teve, ugyan ne legyel mar gyerekes :)

De biztos mint a fold magjaba utazo filmben a "patkany" hacker szuri a vilaghalot es senki nem talal tenyekkel alatamaszthato bizonyitekot, ma mar az internet segitsegevel barhol barki kozzetehet egy kozossegi oldalon tenyekkel alatamasztott bizonyitekot, ahol xxx oldalak tovabbitjak, es szinte lehetetlen megakadalyozni a terjedeset.

Nem akarom rossz hiret kelteni az oldalnak, de eddig nem talaltam semmilyen bizonyitekot alatamasztasnak egy cikkhez, kivetel az ukran 55 eves ember elfogasat, igy nagyjabol szamomra az oldal tartalma megfelel egy sci-fi konyvnek, de ez szemelyi demokratikus velemenyem.

a2475870 2009.11.29. 19:30:22

@Ébredj Fel: Ami a valosaghoz tartozik, hogy az Omnivestnel van valami sussmuss a penzugyeket tekinthetoen, de ez melyik cegnel nincs igy ?

Ha valaki penzt akar keresni, akkor ott kell lennie egy kis susmusnak :) Kulonben sohasem lesz penzed :)

Daan 2009.11.30. 00:59:44

Egy gyonoru és egészséges fiatal vezérszurkoló lány 10- nappal a H1N1 védooltás után....kissé sokkoló!!!

www.youtube.com/watch?v=QG5pj_TWJ6o

karma64 2009.12.01. 19:41:20

@a2475870:
Nem értem, hogy várod el, hogy ezen a honlapon szolgáltassanak bizonyítékokat számodra, amikor annyi fáradságot sem veszel, hogy tájékozódj. Te magad írtad: "nem tudom kik a cikkekben szereplo oknyomozo riporterek vagy david icke", "a vedooltal 2 es szamrendszer alapu (binaris) idegmereg, ami igazan nem tudom mit jelent".
Először is, nem bináris idegméreg, hanem "bináris biológiai fegyver", és semmi köze a kettes számrendszerhez. Ha azt hiszed, Magyarországon szórakozásból valaki kitalálta a kifejezést, google.hu nyelvi eszközökhöz írd be a kifejezést, írd be pl. hogy angol honlapokon legyen a keresés, rengeteg anyagot fogsz találni!! A Rockefeller Alapítvány már 1942-ben tökéletesítette a bináris fegyvert, lásd: door32.wordpress.com és www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2135289/pdf/7.pdf. És milyen alapon tartod a saját hozzászólásodat " kulturalt"-nak??? Mindenki hülyeségeket ír, mond , tesz, de te, aki sok mindenről semmit nem tudsz, osztod itt az észt?? Azt is fel kellene már fogni, hogy a világ nem Magyarországból áll. Szerintem alaposabban nézz utána a dolgoknak (a magyar médiától pl. hiába várod a válaszokat), és legalább a fogalmakkal legyél tisztában, ha már kritizálsz valakit. Bár őszintén szólva, nem is értem, mit keresel itt, hisz már beoltattad magad. Ezek is figyelemre méltó honlapok: www.infowars.com/plastic-coffin-liners-being-delivered-by-the-truckloads www.infowars.com/population-reduction-globalist-endgame-begins www.theflucase.com

pixlala 2009.12.01. 23:57:06

Ez tényeg semmit nem mondott. Bánom, hogy megnéztem. Ettől függetlenűl én bizt. nem oltatok. Az, hogy műbalhé az nyilvánvaló. K.nagy lóvé van ebben! A nép meg birka. Birka volt, birka lesz! ... Ez is csak egy termék. Megcsinálták, hát vedd meg. A gyerekek a beetetés... monthatnám úgy is, hogy a marketingfogás. De a médiát fogysztó társadalom erre van ítélve. Bámúlj, fülelj s fogyassz! Véletlenűl se gondolkozz! Egy gondolkozó, értelmes társadalom, a világ gazdasági összeomlását jelentené. A minőségi dolgkhoz idő kell és szaktudás, ... hogy kellően szelektálhass ill. jobb esetben előállítsd. Hát ettől az állapottól pár száz évre vagyunk azt hiszem! (Ez egy optimista beszlés!)
Ez a plasztikázott szájú, kihúzott szemöldökü, hölgyike valójában egy okoskodó rikkancs. Nem tudom komolyan venni.
Sajnos ismét kiábrándultam. Pedig úgy szeretnék már én is valakit nyakoncsípve látni! De ez egy nagy 0! dupla 0. 0000

Halálkufár 2009.12.02. 00:19:40

most mondták, hogy minden évben 1 milliárd ember fertőződik meg a szezonális influenzától, ebből 1 millió minden évben meghal. A H1N1-től eddig csak 7000 ember halt meg a földön.
A Lengyel egészségügyi minisztérium felmérése.

FapoFa 2009.12.02. 08:55:44

Hát igen ez a nagy átverés oldal. Van még néhány ilyen oldal

Így kell csinálni.

Mindig jusson eszetekbe. Bárkit fel lehet jelenteni. Bármikor. Ez az oldal meg arra jó hogy jó sok embert megtévesszenek.

Kreálnak hamis, de hihető bizonyítékokat, amit hamis de jónak hihetőnek tűnő videókban közlik.

Elég 1-2 jó hangzatos sok esetben nem létező név, Elől hátul dr. prof és ennyi.

Pl.: Én amit kaptam lánc leveleket és az alul írott dr. neve mindig változott, mintha olyan sok orvos írta volna. Látszott rajta hogy egy internetes robot (program) készíti őket.

Persze ez az egész mögött a szervezett bűnözés áll. Hányan kaptatok láncleveleket az influenzával kapcsolatban? Sokan? Jó sok helyre tovább küldtétek?
Na abból jó sok spam levél lesz.
Évente több millió $-t kaszál a szervezett bűnözés ezekből a levelekből.

Ti is kaptatok már olyan lánclevelet hogy beteg kislány vagy kisfiú, és küldjétek el még jó sok helyre a levelet mert akkor meggyógyul. Vagy egy milliomos szórja a pénzét, és küldjétek el még jó sok helyre a levelet mert akkor kaptok a pénzből. Sok-sok lánclevél, sok-sok spam.

Ezért van hogy a levelek 90% szemét levél.

Ez az oldal is ezt támogatja.

Influenza vírus? Minden évben van (hagyományos), van hozzá oltás is. Van amikor beoltatom magam van amikor nem. Mikor hogy van rá időm.
Minden évben mutálódik, de ennek ellenére még jó rá az oltás.
Amikor beoltattam magam, nem kaptam el, vagy ha el is kaptam észre se vettem.
Ha meg nem oltattam be magam akkor elkaptam, 2 hétig otthon feküdtem és a gyógyszerek drágábbak voltak mint maga az oltás.

Az oltás (HiNi) nem kötelező. De vajon a kismamák aki meghalt vagy akik ott fekszenek az intenzíven mit gondolnak?. Beoltották volna magukat ha tudják hogy ez lesz?

Persze olvastam olyat is hogy HiNi beoltása után a fél falú kihalt. Azt hiszem az tényleg hülye aki ezt elhiszi.

Mindig jusson eszetekbe az hogy bármit le lehet írni.

Halálkufár 2009.12.02. 10:32:40

@FapoFa: ez a lényeg, bármit lelehet írni. Már én is voltam a rettegett ellenség kémje, régen eretnek stb, ez mindig egy olyan réteg paranoiája, ami eredetileg jó ötletekre alapoznak de elmennek a végletességbe és már az emberiség kiírtásáról beszélnek, Az egyik ide író több millió műanyag koporsóról beszélt, de ezek bármelyik nemzeti gárda, vészhelyzeti egység telepén lehetnek, ugyanis bármilyen katasztrófa történne, ezekre rögtön szükség lenne a pestis stb miatt. Bármi történhet, akár a 2012-ben látott Yellowstonei vulkánkitörés is. A másik videó alapjában jó volt de el nem tudom képzelni, hogy a Bildeberger csoport annyira béna lenne, hogy a vén fószer már több gyűlésükön is bent hegyezte a répát, annyira kóklerek lennének, hogy egy kisebb stáb előtt cigizgetnek. Még az öszödi gyülésre se mehettek be, tudom az amerika, vagy ezesetben Kanada de akkor se hinném. Megtehették volna Dr.Genya vízalatti támaszpontján vagy tudom is én hol.
Amit az előbb ide írtam, hogy minden évben
1 milliárd ember fertőződik meg szezonálissal, ebből 1 millió minden évben meghal, akkor az eddigi 7000 halottal a H1N1 és az őt övező pánik egy hatalmas média szarság, aminek a célját kellene inkább vizsgálni. Bár a híradók tudatos szándéka volt mindig a félelemkeltés, most nem tartok előadást miért, de pár napja már röhögtem: 1, felrobbant a vonat, 2, lezuhant a gép, 3, elsüllyedt a hajó, vagyis maradj otthon, tv-z, növeld a nézettséget és még többet lehessen kérni a reklámokért. Ez média illetve reklám pszichológia, amely segítségével mesteri módon hülyítik és szeparálják az egyéneket, ilyenkor azok bizonytalanok lesznek és inkább a tv-t választják kapcsolatnak, persze erre támaszkodnak a pártok stb, szóval az oldal készítőjét nem akar bántani mert az alap gondolatai helyesek csak a végén már nem vizsgálta azzal a tudatossággal a kérdést, mint amivel elindult, és a többiek is. Nekem már régóta gyanús ez a globális elit kérdés, mármint az, hogy miért tudhatunk erről. Talán azt akarják, hogy gyűlöljük az ENSZ visszatekintő utólagos felmérése szerint már 1900-ban is megállapított 200 embert, akinek a föld akkori két milliárd emberének vagyonával megfelelő vagyona volt? Világkommunizmist terveznek? Orwell már megmondta, az emberek képesek valóságokat létrehozni és több ilyen valóság is létezhet. Ezért kellene az agyunknak hinni, annak a kis résznek, amit egy hatalom se tud maradéktalanul elnyomni. 2+2= szerintük lehet 5, ez a liberalizmus, az, hogy ne a szemednek higgy, ne az agyadnak higgy aminek a szem közvetít, hanem fogadd el nekik és már kész is a hazug valóság. Ezért veszélyes ez az út. Az is veszélyes ha leszarja az ember, az is ha már a világ kiírtását vizionálja, a közép út az egyetlen járható, ez pedig nyugodt és szemlélődő. Én még mindig úgy látom, hogy ez egy akár tudatosan is elterjeszthetett vírus lehet, amihez példátlan média pánik is társult és csak mostanság derül ki, hogy azt se tudjuk hova dől a lé, kinek fizetjük az oltóanyagot.Ez egy üzlet, az oltóanyag meg kb olyan veszélyes mint bármi a TES¤O polcain, aminek a kártékony hatásait hasonlóképpen leszarhatták csak kerüljön már forgalomba.
Az oltóanyag kollektív ártalmasságát eddig sem sikerült senkinek bizonyítania. Szerintem még Bürgermeister is meggondolja majd, hogy neki menjen e egy ilyen pernek. Az itt lévő hsz-ek közül a legjobb az volt: Csak nem azt hiszed, hogy elmondja mik a bizonyítékai a per előtt (vagy valami ilyesmi) -szóval erre már nem tudok mit mondani, akkor rettegjetek. Fábri múltkor mondta: Beoltattad már magad? Nem? Fideszes!
Ezen is érdemes elgondolkodni, az ellenzék miként vélekedik ebben a kérdésben.

FapoFa 2009.12.02. 11:30:35

Most olvastam........szörnyű

Többször próbálták újraéleszteni, 72 órán át heroikus küzdelmet folytattak az életéért, a legmodernebb kezelést alkalmazták, mégis meghalt H1N1 vírus fertőzés miatt a 21 éves kismama, és 6 hónapos magzatát sem tudták megmenteni - mondta el sajtótájékoztatón prof. dr. Gál János a Semmelweis Egyetem Aneszteziológiai és Intenzív Terápiás Klinika igazgatója.

Elég szomorú...
Összeesküvés ide-oda, ez kismama vajon jól tette hogy a Jane Bürgermeister összeesküvés elméletére hallgatott?

A kismama után egy 24 éves férfi is meghalt kedden az új influenza szövődményében - közölte Falus Ferenc országos tiszti főorvos.

Érdemes lenne elolvasni A Magyar Immunológiai Társaság közleménye - H1N1

Esetleg a következő oldalt is érdemes nézni: orvosok nyilatkoznak a vírusokról:

videoklinika.hu/video/szlavik_mutalodik_a_virus

itt legalább 20 videó van a HiNi vírussal kapcsolatban.

noname112 2009.12.02. 18:00:09

A kismama azért halt meg, mert 3 napig nem ment orvoshoz a 40 fokos lázával és rossz körülmények között élt...

erősjellem 2009.12.02. 19:05:06

FAPOFAte mindent benyalsz amit a krisztusgyilkos média az asztalodra tesz ?? Ehez nem kell egyetem!!! Ha utána nézel , tunád, hogy egy TBC-s cigányasszony volt aki szétcigizte a tüdejét. EZ NEKED HÍR ?????????????????? Mi az, hogy
-----a2475870 2----Rólad az a véleményem, ha anyád tudta volva, hogy ilyen értelmi képességekkel jössz a világra, biztos a vonat alá veti magát. Nem is reagálok semmire, mert memindenre kellene, annyira nem vagy képbe.

KINCSEK 2009.12.02. 22:31:47

Probálok lépést tartani a történsekkel.Van két kicsi gyerekem, nem adattam be az oltást.Kérdezném hogy a tamifluról mirt nem szólnak sehol?A kismamákról miért csak annyirt mondanak hohy már lélegeztető gépen van???Azt miért nem mondják hogy mióta beteg mikor látta először orvos???Az ANTSZ honlapján a meghalt terhes nőnél csak annyit irtak H1N1"szerű"betegségbe halt bele.Most kilehet mutatni vagy sem??Ha nem akkor hogy merik kijelenteni hogy H1N1 járvány van???

ven 2009.12.02. 22:52:11

@KINCSEK: Nekem is van itthon Tamiflu, de állítólag nem 100% hogy hatásos a H1N1 ellen. ...és ha az is, akkor is az első tünetek észlelése után, azonnal el kell kezdeni szedni, később, ha elszaporodott a vírus a testben, már hatástalan...

jeee 2009.12.02. 23:54:06

@KINCSEK:

Ne paráz, pont ezt akarják, nincs kanál nincs vírus : )
itt egy érdekes írás amit ano Fireman rakot fel, szerintem tökéletesen tükrözi mi zajlik most éppen az egész világon a háttérben.
Ne feledjétek, érdekek, érdekek, és érdekek, csak ez mozgatja a h1 parát.
"
A tiszadöfi körzeti orvos jelentette az év egyik legdurvább H1N1-es esetét, amely a legszkeptikusabb kétkedőket is kétségbe ejtheti.

N. Loránd (v. Lóránt) szorgalmatosi lakos éppen a Zetorját szerelte a kertben, amikor a gép máig ismeretlen okból elindult, és a felpörgő ékszíj levágta a férfi jobb kézfejét.

Az erősen vérző N. segítségért indult a házba, amikor is véletlenül belelépett egy kaszába, amely átszúrta a bal lábfejét.

A sérüléstől a férfi valószínűleg elveszítette az egyensúlyát, elesett, és beverte a fejét, egy az udvaron felejtett sajtárba, emiatt eszméletét vesztette.

Néhány órával később az eszméletlen férfi közepesen ittas napszámosa tolatott be az udvarra egy szecskavágóval. Nem vette észre a földön fekvő testet, áthajtott rajta, és a szerencsétlenül járt N. belehalt a sérüléseibe.

A boncolás során megállapították, hogy a halott férfi is fertőzött volt a H1N1 vírussal. Hogy mekkora szerepet játszott a halálában a fertőzés, azt egyelőre orvosszakértő vizsgálja, de erősen gyanítható, hogy nem csak a sajtár felelős a halálesetért. Így ez lehet az eddigi legsúlyosabb, halállal végződött H1N1-es fertőzéses eset.

-------------------------------------------------------------------------

Most persze azt hiszitek, hogy ez vicc. Ez nem vicc. Ez a mutatvány része.

Az ÁNTSZ körlevélben kötelezte a pathológusokat arra, hogy minden boncolás során keresni kell a tüdőszövetben H1N1 vírust, mert így lehet emelni a halálozással összeköthető "fertőzöttség" statisztikai mutatóit.

Megint nem arról van szó, hogy nincsenek súlyos betegek, hogy nincsenek halottak, azonban kétségtelenül megállapítható, hogy sosem volt intézkedések halmaza szolgálja azt a célt, hogy a járványt lényegesen súlyosabbnak lehessen feltüntetni, mint amilyen az valójában.

Ha t hónapos járvány után 10 halott, az statisztikai értelemben össze sem vethető a szezonális influenza pusztításával.

Amit viszont MOST nem kell vizsgálniuk a kórboncnokoknak, bár lehet a halottban kevert flóra is. Csak azt NEM SZABAD észrevenni.

Akkor is H1N1 lesz a halálok, ha sima A-ban hunyt el. Legalábbis a körlevélből ezt lehet kiolvasni. "

Balamber 2009.12.04. 17:56:42

Annyira jó hogy ilyen sokan vagyunk akik Kultúrálisan Kreatívkodnak...
Pár napja találkoztam veletek, és istenemre mondom (ami vicces, mert nem vagyok hívő) én is azt hittem hogy egyedül vagyok ezekkel a gondolatokkal...
Köszi hogy vagytok!

Nagyon köszi!!!

stcsilla 2009.12.05. 23:10:11

Sziasztok! Én is sokáig tanakodtam,hogy vajon tényleg ennyire kell félni 1 kis influenzától? El is döntöttem magamban nem oltatok . De a véleményem 2 napja megváltozott. Egy nagyon közeli( mondhatni már majdnem barát) ismerősöm aki makk egészséges volt alig 24 évesen meghalt pár napja a H1N1-től. Ő sem volt beoltva!!

Pikassa 2009.12.10. 22:44:34

@stcsilla: Hello,Te vagy első akinek valakije egyáltalán hinis volt a környezetében,ja és a médiákban leginkább,ha érted mire gondolok...meg akik utolsó stádiumos rákosok voltak,meg tbc.-és ek!

szanalmas 2010.01.10. 16:30:25

Már bocs, de ez a Jane Bürgermeister egy elmeháborodott.
Ez a kiírtják a világot meg a nanochip ez üt. Minek a nanochip, ha ki akarnak írtani mindenkit? És mi a cél az emberiség kiírtásával?
Agyhalott.
süti beállítások módosítása