Ne Oltsál! Blog Logo

Ébresztő!

Mindannyian egy csipkerózsika-álmot alszunk.

Aztán egyszer csak felébredünk – és rájövünk, hogy minden másképpen van, mint ahogy gondoltuk.

Az ébredés sokkoló, de szükségszerű. Az utolsó órában vagyunk és az ébereknek össze kell fogniuk, hogy felébresszék az alvókat. Ha ezen az oldalon jársz, az minimum azt jelenti, ébredezel.

Sokan nem akarják, hogy felébredj. A Globális Elit mindent megtesz azért, hogy mély, öntudatlan álomban tartson. Milliónyi lakája hűen szolgálja ebben úgy, hogy még nem is tudnak róla.

A feladat kemény, az út nehéz. De te döntesz, hogy az álmot választod vagy a valóságot. Tarts velem és én megmutatom, milyen mély a nyúl ürege.

És ha elegen felébrednek, akkor ki is mászhatunk belőle.

Légy aktív!

Elég a bambulásból! Kommentálj, kritizálj, mondj ellent vagy adj további infót! Csak a bárányok hallgatnak. Válj ki a nyájból, hallasd a hangodat! Rövidesen együtt kell cselekednünk. Mutasd meg, hogy bátor vagy, hogy aktívan elősegíted a változást. Itt az idő!

Ha akarsz, írj nekem: ebredj (kukac) freemail.hu

Most éppen erre kattogung:

Csatlakozz a Facebook Csoporthoz!


Ne Oltsál! Blog a Facebook-on:
http://www.facebook.com/neoltsal
Kattints a csatlakozáshoz!

Csatlakozz az IWIW Klubhoz!

Kövess minket az iwiw-en is!
Csatlakozz a
Ne Oltsál! Klubhoz!
Kattints!

Ti írtátok:

Friss topikok

Tüntesd el a csökkenést!

2009.12.07. 18:07 | Ébredj Fel | 11 komment | Megosztás és tárolás |

A külföldön Climate Gate néven futó globális felmelegedés csalásra megszületett az első „pop hit” is, mely a „Hide the decline” címet viseli. A dallama igazán fülbemászó és magam részéről jól szórakoztam rajta... Küldöm hát Nektek is sok szeretettel.

biztonságos lájkolás

Címkék: humor globális felmelegedés climate gate

A bejegyzés trackback címe:

https://neoltsal.blog.hu/api/trackback/id/tr681580989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ravalpindi 2009.12.18. 22:30:08

IGEN!!!!!!! egészen megjött a kedvem, hogy enyien vagyunk, azt gondoltam senki nem tudja az infókat , de látom, sokan vagyunk, bravó!!!!

abandi 2009.12.21. 22:39:28

Hát nem tudom...
Én speciel nem hiszek sem ebben, sem abban.
Összezavarnátok, ha komolyan gondolkodnék!

Dexter007 2010.01.03. 15:49:49

Én is szkeptikus vagyok. Sok mindent el tudok fogadni, mint pl.Az Új Világrend, de én annak hiszek, amit magam látok, és én azt látom, hogy évről évre egyre melegebb van, most decemberben 20 fok volt, emberek! Szinte pár naponta 20-30 fokokat ingadozik a hőmérséklet. Én nem úgy érzem, hogy lehűlés lenne a világban.

Robert G. (törölt) 2010.01.05. 00:57:05

Talán érdemes lenne egy bemutatkozást írni. Elég komoly dolgokat állítasz végülis, amiket az ember nem hisz el akárkitől. Kezd így:
42 éves vagyok, és partykat szervezek Ausztriában a villamosmérnöki végzettségemmel. Van egy tinédzser lányom meg egy rossz házasságom, de legalább nyitva van a szemem, és keddenként megváltom ezzel a világot.. Jelenleg csak az emberek pofájába könyöklő jellegtelen avatar vagy.
Node. Megmondom mi nem tetszett: 1) A Burgermayer vagy hogy hívták, az sztem egy szenzációhajhász kurva. 2) A csipes faszságoktól a szőr feláll a hátamon. Értsétek meg, az ilyen baromságoktól van, hogy az igazi konspirációt nem látják meg az átlagemberek.
Sok igazság van abban, amit írsz, de nem hangzik hitelesen egy ilyen tipikusan exhibicionista feltűnési viszketegségben szenvedő sármos negyvenestől, mint te. Legalábbis nekem. Kár.

jeee 2010.01.06. 04:22:21

Azért mert te nem tudod elképzelni a chip-es faszságot még nem jelenti azt hogy nincsen.
Ezt a 3 linket ajánlom figyelmedbe, nézd meg és utána kicsit gondolkoz el újra a dolgokon :
1
index.hu/tudomany/2009/11/01/logikusan_gondolkodo_dns-gepek/
2
videa.hu/videok/allatok/kutya-chip-allat-allatok-allatorvos-67FFMX6vU7VBj1xV
3
tt az egyik cég aki gyártja:
www.verichipcorp.com/

ven 2010.01.06. 22:31:19

@jeee: ...és erre megin' kiáll a csipes faszság mellett...
Nincs benne csip! A magyar vakcinában nincsen csip!
Basszus... be vagyok oltva, élek és virulok, semmi mellékhatás nem volt, és nincs bennem csip!

(de persze semmilyen érvvel nem lehet meggyőzni, mert ostoba vagy...)

jeee 2010.01.07. 01:24:37

én nem mondtam hogy van benne chip, csak azt mondom hogy akár lehetne benne, a technika meg van már hozzá, ezért is csatoltam a linkeket, ha pedig te ezek után azt hiszed hogy áá miért akarnának roszat a kedves gazdáid akkor csak nézz vissza a történelembe hogy miket tettek már hatalmas tömegekkel, ha te ezt nem tudod átlátni és össze rakni a kockákat akkor valószinű kettönk között te vagy az ostoba természetesen attól még lehetek ostoba én is :)
Sőt az összes ember egy szánalmas senki házi szar darabb akik azt sem érdemelnék meg hogy egy darab trágya kupacon éljenek nem hogy egy ilyen gyönyörű föld lényen. Szégyeljétek magatokat mind, és adjatok hálát hogy egyáltalán leszülethetetek erre a bolygóra.
Kedves önkéntes vezetők ! Becsüljétek meg minden másodpercét a földi létnek mert több alkalom nektek már nem lesz itt.
Elbuktatok !
Van egy pont amég vissza fordulhatok de ez a pont már nagyon gyorsan itt lesz, komolyan azt hiszitek hogy ez a bonyolult rendszerű tökéletesen megalkotott világ csak abból áll hogy itt játszátok a felsöbb rendű fasz kalapot emberek millióit "elnyomtok és rabszogaságba kényszeritetek " ? Szerintetek ez egyensúlyba van a univerzummal ? Szerintetek ez ölbe tet kézzel fogja nézni a galaktikus köztársaság :)
Nézzétek magatokba nagyon mélyen mert az új világban ilyen mentalitással nem lesz helyetek.
Ok okozat elv müködik a halál után is tehát a ki miként vetett úgy arat nagyon helyt álló földi mondoka.
És ezt mid nem vallásosként mondom, sőt utálom az összes vallást csak arra jók hogy az embereket egy 5 éves szintű hülye gyerek szinvonalára levigyenek akiket aztán úgy lehet irányitani az idióta vallásos mesékkel mint egy távirányitású autót, ha nem lennének vallások a földön béke lenne. Szégyelje magát az összes álszent maskarába öltözött ganéj turó.
Na ezt dolgozátok fel okos tojások, nem lesz könyű tudom :)))
Lehet nyugodtan leocsárolni, elitélni, leszarom attól ti még ganéj turók maradtok mind :)))

Éljen a tökéletes világegyetem ! Na tőle féljetek ne a mikulástól :)

Dexter007 2010.01.07. 18:14:30

jeee, ez itten olyan voltál, mint Neo monológja a MATRIX végén, hehe :)
az a Burgermeister nőci hogy áll vajon, miért nem perli be a vakcina-gyártót, ha van bizonyítéka?
és mikor jön az a stádium, hogy erőszakkal kényszerítik az embereket az oltásra?

nyest0265 2010.01.09. 10:58:11

Az a nő már régen beperelte az U.S.A.-t, meg a vakcinát gyártó céget, meg a WHO-t is. Ez egyébként kiderül a videókból...csak éppen lefossák, nem viszik az ügyet, hiába küldözgeti az email-eket az FBI-nak, leszarják a fejét!!!

Múltkor leltem erre, ha nem szeretitek az előadót akkor is hallgassátok meg legalább egyszer, én speciel soha nem hallgattam Fankadeli-t, de ez a szám tetszik:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=I3di96LzqMY[/url]

nyest0265 2010.01.09. 11:00:19

Ja egyébként üdv mindenkinek, ma regeltem, de már régen olvasom a blogot!!

az előző hsz-ben rosszul linkeltem, azt hittem lehet direkt linket elhelyezni, de akkor most itt van tisztán:

www.youtube.com/watch?v=I3di96LzqMY

Szép Napot Embertársak!

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2010.01.13. 03:01:12

@Robert G.: Kedves Robert,

tipikusan rossz hozzáállás valakinek a végzettsége, esetleg a családi állapota miatt hinni vagy nem hinni el valamit... :)

Én nem kérem, hogy higgy el bármit is. Rajtad áll. A blogot azért írom, mert úgy érzem, hogy írnom kell: örülök, ha sokan olvassák, de az sem zavar, hogyha nem.

Amúgy meg a műsorszervezői múltam miatt már többször megéltem azt az érzést, amikor valami (mondjuk egy produkció) olyan jó volt, hogy egyszerűen „átjött”, még egy nem hozzáértő vagy más műfajt kedvelő közönség számára is. A csoda számomra az lenne, ha itt a blogon is átélhetném ezt az érzést. Nem exhibícionizmus ez, hanem a kölcsönös kommunikáció okozta gyönyör, a tiszta adás okozta exasztikus mámor. De persze hívd, aminek akarod...
süti beállítások módosítása